بازپخش پر جايزه ترين سريال جشنواره سيما

مجموعه تلويزيوني "ارمغان تاريكي" كه توانست هشت سرو زرين جشنواره جام جم را كسب كند،از روز دوشنبه از شبكه سه سيما باز پخش مي‌شود.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سريال "ارمغان تاريكي" به كارگرداني و نويسندگي جليل سامان،‌ محصول گروه فيلم و سريال شبكه سه كه در ايام دهه فجر سال 89 به پخش رسيد ، بازپخش مي‌شود.
 
اين سريال كه تهيه‌كنندگي آن را سيد احمد كاشانچي بر عهده داشته است، درامي روانشناسانه است كه در بستر سياسي شكل مي‌گيرد و رويدادهاي آن مربوط به سال‌هاي 61 تا 75 است.  
 
در خلاصه داستان اين سريال آمده است که مجيد دانشجوي عكاسي است كه در اوايل انقلاب جذب يكي از سازمان‌هاي سياسي شده و به دليل هوش و ذكاوت خود اطمينان سازمان را كسب مي‌كند مجبور به ماموريت مهمي مي‌شود كه از آن ابا دارد.
 
آرش مجيدي، امير آقايي، ليلا زارع، سودابه بيضايي، مجيد مشيري، مجيد سعيدي، حميدرضا هدايتي، شهين تسليمي، سعيده عرب، امير غفار منش، فريبرز گرم رودي، آزاده رياضي، مريم خدارحمي، علي ابوالحسني، مريم سرمدي، ترلان پروانه، رضا اصغري، غزل ذوالفقاري، فرشته آلوسي، ساقي زينتي، آرمان ضيايي، فريد كلهر، حشمت آرميده گروه بازيگران اين سريال مناسبتي را در بر مي‌گيرند.
 
گفتنی است، مجموعه تلويزيوني ارمغان تاريكي از روز دوشنبه 30 دي ماه هر شب به جز پنجشنبه و جمعه ساعت 19.45 از شبكه سه سيما به پخش مي‌رسد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار