بادامچیان:

انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی و خداخواه بود

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: علیه انقلاب ما انواع شیطنتها انجام شده است زیرا انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی و خداخواه بود که به برکت اسلام و رهبری نواب پیامبر و معصومین به پیروزی نائل آمد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "اسدالله بادامچیان" نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، صبح امروز در جمع اصناف و بازاریان تهران ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و میلاد با سعادت نبی اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) و همچنین میلاد رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: امروز اسلام در دنیا در حال پیشرفت است و تمام گزارشها دلالت بر این نکته دارد که توده‌های مردم در سراسر دنیا متوجه جامعیت اسلام شده‌اند و پیروان ادیان دیگر در حال گرویدن به سمت اسلام هستند.

وی افزود: بحرانهای سیاسی و اقتصادی و مشکلات در روابط خانوادگی و اجتماعی در دنیای غرب و در کل حکومتهایی که دین را از سیاست جدا نموده اند به سمتی در حال حرکت است که توده‌های مردم بپا خواسته‌اند و به سمت حقیقت اصلی در حال حرکت هستند.

وی با اشاره به اینکه طبق آمار رسمی در ایالات متحده آمریکا میزان مسلمان شدن مردم در حد بسیار بالایی است، تاکید کرد: در فرانسه نیز اسلام مذهب دوم آن کشور محسوب می‌شود و گسترش اسلام در دنیا از یکطرف موجب خوشحالی مسلمانان و از طرف دیگر موجب عصبانیت مستکبرین می‌گردد.

بادامچیان ادامه داد: پدیده اسلام هراسی پدیده قابل تعمقی است زیرا با گسترش اسلام واقعی در دنیا دست زورگویان از منافع دنیوی،شخصی و سودجوییها و ... قطع خواهد شد پس قطعا نمی‌توانند نسبت به این مسئله بی تفاوت باشند و در حال توطئه چینی بسیار پیچیده‌ای هستند. اینها در راه طاغوت بودن خودشان تلاش بسیار بالایی دارند.

وی بیان کرد: در چنین شرایطی مسلمانان باید احساس وظیفه نمایند و وظیفه دارند اسلام واقعی را به توده های مردم بشناسانند و مردم را نسبت به گسترش اسلامهای غربی و شرقی، لیبرالی،آمریکایی و .... روشن نمایند. اینکه ما بخواهیم اسلام واقعی را از میان این همه توطئه چینی نشان دهیم بسیار مهم است.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: خداوند منان به کشور اسلامی ما کمک نمود و کشوری را که تا سال 57 اسیر فسارد مطلق بود به سمت اسلام واقعی تحت رهبریت پیر فرزانه انقلاب رهنمون ساخت. یکی از علل پیشرفت اسلام در جهان همین مسئله است، مردم دنیا بر این نکته واقفند که کشوری که وابستگی کامل به ابرقدرتها داشت پس از انقلاب چگونه توانسته است اینچنین اقتداری را نصیب خود گرداند که قدرتهای دنیا بدنبال آن هستند.

وی افزود: در مذاکرات 1+5 که قدرتهای بزرگ دنیا در آن عضو هستند در یکطرف و ایران اسلامی در طرف دیگر قرار دارد، این نشان از اهمیت و اقتدار کشور ماست و در روزهای اخیر هم شاهد هستیم که وقتی مقامات آمریکایی بر خلاف توافقنامه صحبتی را مطرح می کنند خیلی راحت مسئولین ما آنها را تهدید می‌نمایند که به قبل باز خواهیم گشت و یا در نیویورک شاهدیم که تلاشهای آمریکا و مقامات آمریکایی برای ارتباط روسای جمهور با اکراه رئیس جمهور ایران فقط به یک مذاکره تلفنی منجر می‌گردد که آنهم مورد پذیرش مردم ما نیست.

بادامچیان خاطر نشان کرد: مردم دنیا چنین اقتداری را مشاهده می‌نمایند و این اقتدار از برکت اسلام عاشورایی و علوی تحت رهبری ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اینکه کشورهایی که در این چند سال با بیداری اسلامی بپا خواسته اند بدلیل نداشتن یک رهبر به چه وضعی دچار شده اند، ادامه داد: البته این نکته را باید توجه داشت که تا وقتی سردمداران این کشورها با توده مردم همراه نشوند انقلاب آنان به پیروزی کامل نخواهد رسید. خداوند در کتاب آسمانی خود قرآن مجید میفرمایند:از میان توده های مردم رسول خود را انتخاب نموده ایم.

بادامچیان افزود: مردم در غرب به این مسئله پی برده‌اند که رفاه اجتماعی حاصل شده در این کشورها واقعی نیست و این رفاه ایجاد شده فقط در پناه غارت دیگر کشور و سلطه گری حکمرانان غربی ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: علیه انقلاب ما انواع شیطنتها انجام شده است زیرا انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی و خداخواه بود که به برکت اسلام و رهبری نواب پیامبر و معصومین به پیروزی نائل آمد. در کنار این شیطنتها ما هم باید با بازنگری در خود از خداوند منان استغفار نماییم زیرا در مواقعی در درون دچار مسائلی میشویم که ناخودآگاه به اسلام ضربه میزنیم . در زمان تظاهرتها و قبل از پیروزی انقلاب ژنرال هایزر ماموریت داشت با به جان هم انداختن مردم و ارتش انقلاب را دچار شکست نماید و شعار "میکشم آنکه برادرم کشت " بر اساس همین تفکر ایجاد شد اما مردم ما بجای فریب خوردن شعار "گل در برابر گلوله" را سر دادند.
 
بادامچیان در ادامه با اشاره به ایجاد اسلامهای دروغین اظهار داشت: استکبار با وارد نمودن ناخالصی در اسلام میخواهد به مردم دنیا نشان دهد که مسلمین فقط بدنبال جنگ هستند، در اوایل انقلاب سازمان منافقین به ظاهر سازمانی اسلامی بود،چریکهای فدایی نیز به همین صورت اما آنها بخشی از اسلام را که مد نظر آمریکا بود گرفته بودند و برای خود چهارچوبی ساخته بودند که در این چهارچوب حمله به استکبار جایی نداشت.

وی ساخت اسلام‌های کاذب را اولین کار استکبار در برابر گسترش اسلام ناب محمدی در جهان دانست و بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به سبب پیشرفتهایی که در مالزی و ترکیه شده بود قرار بود بعنوان الگو قرار بگیرند اما اسلام‌های این کشورها اسلامی نبود که در برابر زورگویان بتواند بایستد اگرچه بخصوص در مالزی کارهای مثبت فراوانی انجام شده بود. بعد از آن گروههای تکفیری مانند طالبان و القاعده ساخته شد و تمام صحبت این گروهها این بود که اسلام در ایران رعایت نمیشود و باید شیعیان را از بین برد.

بادامچیان تصریح کرد: در این چند ماه هم گروهی را بوجود آورده‌اند که فقط مسلمانان را میکشد و بر این عقیده اند که اسلام باید از شام و عراق مصادره شود، حتی کار را به جایی رساندند که گروهی تشکیل دادند که بنام شیعیان در لندن فعالیت می‌کنند و براحتی به همسر پیامبر(ص) توهین می‌نمایند. در ادامه آنها را در برابر مسلمانان دیگر قرار می‌دهند که ببینید شیعیان به همسر پیامبر توهین نموده‌اند و موجب تفرقه میگردند.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: طبق فرمایشات گوهر بار مقام معظم رهبری در روز گذشته مسئولیت ما به وحدت رساندن جهان اسلام است و باید در برابر توطئه‌ها ایستادگی نمود این مسئله زمانی عینیت پیدا میکند که بتوانیم با رفتار، کردار و گفتار خود مبلغ اسلام واقعی در دنیا باشیم و تفکرات اقتصادی و سیاسی خود را با اسلام منطبق نماییم و اصلی مانند اصل ولایت فقیه را در دنیا تعریف، اجرا و نهادینه نماییم.
     
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار