تظاهرات 500نفری علیه جمهوری اسلامی!!!

«من سالیان عمرم را درتظاهرات علیه ایران در مقابل ساختمان فدرال گذرانده ام. موهای سرم سفید شده است. تظاهرات ها نباید متوقف شود بلکه باید شیوه های رفتن را تغییر داد.»

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، «مسعود صدر» مجری شبکه ضدانقلاب «پارس» در واکنش به درخواست یکی از بینندگان شبکه مبنی بر شرکت در تظاهرات 500 نفری علیه جمهوری اسلامی به شکست تظاهرات اپوزیسیون در طول 34 سال گذشته اعتراف کرد.


وی در این خصوص گفت: «اینکه 500 نفر برای تظاهرات علیه جمهوری اسلامی ثبت نام کرده اند باعث خوشحالی است اما ما تظاهرات 50 هزار نفری به راه انداختیم و شاهد آن بودیم که فقط به شعار علیه جمهوری اسلامی ختم شد و به جایی نرسید.»


مسعود صدر با اشاره به ضعیف بودن اقدام های اپوزیسیون علیه نظام جمهوری اسلامی افزود: «تظاهرات 500 نفری را نفی نمی کنم اما باید دید این تظاهرات با چه شیوه ای برگزار می شود و چه تغییراتی در آن انجام گرفته است.»


این فعال ضدانقلاب خاطر نشان کرد: «من سالیان عمرم را درتظاهرات علیه ایران در مقابل ساختمان فدرال گذرانده ام. موهای سرم سفید شده است. تظاهرات ها نباید متوقف شود بلکه باید شیوه های رفتن را تغییر داد.»

 


مجری شبکه در خاتمه تاکید کرد: «باید به گونه ای تظاهرات کنیم که هم تاثیرگذار باشد هم بتواند ضربات کوبنده تری بر جمهوری اسلامی وارد سازد. همینطوری و بدون برنامه و تغییر به تظاهرات رفتن را اصلا توصیه نمی کنم.»

 

اعتراف به شکست اقدامات اپوزیسیون و ضدانقلاب از سوی عناصر خودفروخته و خارج نشین در حالی است که گروهک هایی مانند منافقین و همچنین خیانت هایی که از سوی عده ای وطن فروش علیه نظام اسلامی و انقلاب صورت گرفته است، اگرچه خاطرات تلخی را برای تاریخ جمهوری اسلامی تحمیل کرده است اما با قدرت و توانمندی کشورمان در عرصه داخلی و بین المللی بیش از پیش شاهد اینگونه اعترافات خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار