مطهرن‍ژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

زندانیان اتباع خارجی هم در زندان‌های کشور فرصت اشتغال دارند

مديرعامل بنياد تعاون زندانيان گفت: شرایط حرفه‌آموزی برای زندانیان اتباع خارجی در کشور مهیاست و آنها می‌توانند در طول مدت حبس اشتغال داشته باشند.

"رحیم مطهرنژاد" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با وضعیت اشتغال اتباع بیگانه در زندان‌های کشور اظهار داشت: موضوع اشتغال زندانیان اتباع بیگانه به لحاظ حقوق بشر اهمیت بسیاری دارد و تلاش همه جانبه‌ای در این راستا صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بنیاد تعاون زندانیان بین زندانیان تفکیکی قائل نیست و  شرایط حرفه‌آموزی برای زندانیان اتباع خارجی در کشور مهیاست و آنها می‌توانند در طول مدت حبس اشتغال داشته باشند.

مطهرنژاد افزود: یکی از اهداف مهم ما در ایجاد زمینه‌های اشتغال برای زندانیان اتباع بیگانه، ایجاد شرایطی است که زمینه اصلاح و تربیت آنها از این طریق فراهم شود.

وی در اتباط با تعداد زندانیان اتباع بیگانه که در زندان مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: میزان آمار در خصوص تعداد زندانیان اتباع خارجی متغییر است اما سازمان زندان‌ها در این خصوص اطلاع‌رسانی می‌کند.
 
مديرعامل بنياد تعاون زندانيان در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس پیگیری‌های انجام شده اولین NGO حمایت از زندانیان خارج از کشور در مالزی با هدف حمایت و کمک به ایرانیان زندانی در مالزي آغاز شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار