نشست تخصصی چوگان با حضور صاحبنظران در محل بنیاد ایران شناسی

نخستین نشست علمی تخصصی چوگان با عنوان «ایران‌شناسی و اصالت ایرانی چوگان» عصر روز هفتم بهمن‌ماه جاری در محل بنیاد ایران‌شناسی برگزار شد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این نشست، پس از سخنرانی میردامادی، دبیر علمی نشست چوگان، آذرتاش و آذرنوش؛ پژوهشگر حوزه چوگان با موضوع «تاریخ چوگان»، ایلخانی‌زاده؛ رییس فدراسیون چوگان با موضوع «سیر ورزش چوگان در پنجاه سال اخیر»، ریاحی؛ پژوهشگر حوزه چوگان با موضوع «بررسی رابطه میدان نقش جهان با هنر، صنعت، سیاست و چوگان» و حداد؛ مشاور و رییس کمیته فرهنگی فدراسیون چوگان  با موضوع «جایگاه چوگان به عنوان یکی از عناصر هویت‌بخش فرهنگی» به ایراد سخنرانی پرداختند.

پس از برگزاری سخنرانی‌ها نیز ریاحی، ایلخانی‌زاده، میردامادی و حداد طی نشست پرسش و پاسخ، پاسخگوی پرسش‌های اهالی رسانه در باب اصالت ایرانی چوگان را دادند.پایان‌بخش این مراسم قرائت بیانیه نخستین نشست علمی چوگان، اعلام فراخوان مقالات جهت برپایی دومین نشست علمی چوگان در خردادماه‌ ۱۳۹۳، تقدیر و تجلیل از سخنرانان و استادان حاضر در جلسه و بازدید از نمایشگاه جنبی چوگان بود.

نشست علمی «ایران‌شناسی و اصالت ایرانی چوگان»، روز دوشنبه هفتم بهمن‌ماه ۱۳۹۲ از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در محل بنیاد ایران‌شناسی به نشانی خیابان شیخ بهایی جنوبی، خیابان ایران‌شناسی (۶۴ غربی)، برگزارشد.

انتهای پیام/








برچسب ها: چوگان ، نشست ، تاریخ ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار