مجمع عمومی سالیانه فدراسیون چوگان بر گزار شد؛

ایلخانی زاده: تاکید مقام معظم رهبری بر توسعه رشته های ملی ، ما را بیش از پیش سر شوق آورده است

مجمع عمومی فدراسیون چوگان صبح امروز به ریاست سید نصرالله سجادی در سالن همایش های وزارت ورزش و جوانان برگزار شد .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،در ابتدای این نشست حمزه ایلخانی زاده اهمیت توسعه ورزش چوگان در ایران  و جهان و تاکید مقام معظم رهبری بر حفظ و معرفی این ورزش اشاره کرد.

 او ادامه داد : نگاه ویژه  رهبر معظم انقلاب به ورزش های ملی ، تمامی برنامه ریزان این رشته  ما را در برنامه ریزی های این رشته سرشوق آورد تا برای توسعه  چوگان اهتمام بیشتری داشته باشبم.

رییس فدراسیون چوگان در ادامه ضمن ارائه گزارش از عملکرد یک ساله این فدراسیون  از عضویت  دو نماینده  ایرانی در فدراسیون جهانی خبر داد .

 او همچنین با مهم برشمردن توسعه ورزش  چوگان  در آسیا ، در این خصوص، گرفتن  امتیاز مدیریت منطقه ای کشور های آسیایی  را مورد توجه قرار داد و گفت: برگزاری رویدادهای محتلف منطقه ای کشورهای آسیایی را در دستور کارخود قرار داده ایم .

 ایلخانی زاده  از برنامه های  سال 94 و بر گزاری این بازی ها در شهریورماه خبر داد و افزود: بنا داریم اولین مسابقه منطقه ای را بر گزار کنیم .  

در مجمع سالیانه فدراسیون چوگان، تشکیل کمیته ای در رابطه با آسیب شناسی در ورزش چوگان پیشنهاد شد.

حاضران در این نشست بالا بردن بودجه برای ورزش چوگان در سال آتی  و  کمک وزارت ورزش و جوانان در تکمیل میدان نصف جهان اصفهان را در این نشست خواستار شدند .

در پایان مجمع احسان کوچکی با اکثر آراء برای بار دوم  به عنوان بازرس فدراسیون انتخاب شد.
در این نشست روسای هیات ها گزارش سالیانه خود را ارائه کردند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار