نامی: خودروهای بازیکنان بعداز حسابرسی مالی سند زده می‌شوند

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص توقیف خودروهای بازیکنان پرسپولیس گفت: این موضوع مهمی نیست و قابل برطرف شدن است.

محمد نامی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: طبق برنامه مقرر شد بعداز مشخص شدن حساب‌های مالی باشگاه مابقی پول به فروشنده ماشین‌ها داده شده تا سند به نام بازیکنان زده شود.

وی تصریح کرد: درآمد باشگاه پرسپولیس کم است به خاطر همین قرار است پول خودروها کم کم به فروشنده داده شود تا سندها به نام بازیکنان زده شود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بیان کرد: به هر حال برخی از افراد این روزها برای هر موضوعی حاشیه سازی می‌کنند که اقدامشان نادرست است.

وی درباره ملاقات پروین با شهردار تهران گفت: شهرداری تهران قرار شده که در بعد  تبلیغاتی باشگاه پرسپولیس را حمایت کند.

قالیباف عنایت ویژه‌ای به پرسپولیس دارد و ما قصد داریم از حمایت شهردار تهران برای باشگاه پرسپولیس استفاده کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: به هر حال ما اعضای هیات مدیره دستور العمل جدیدی برای باشگاه پرسپولیس تنظیم خواهیم کرد تا براساس خط مشی مشخص شده حرکت کنیم.

وی افزود: گزارش مالی باشگاه پرسپولیس تحت نظارت دولت قرار دارد و سازمان‌هایی به طور دائم بر عملکرد این باشگاه نظارت می‌کنند براین اساس رویانیان باید هرچه سریعتر گزارش مالی باشگاه پرسپولیس را ارائه دهد تا وضعیت مالی مشخص شود.

نامی در پایان خاطر نشان کرد: رویانیان فرد سالمی است و خدشه‌ای در کارش وجود ندارد به هر حال حسابرسی مالی باشگاه طول می‌کشد.

لازم به ذکر است؛ 12 بازیکن پرسپولیس در قبال مطالباتشان خودرو گرفتند که این خودروها به دلیل نداشتن سند توقیف شدند باید دید علی پروین مدیر عامل جدید پرسپولیس می‌تواند مشکل به وجود آمده برای بازیکنان پرسپولیس را برطرف کند یا نه؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار