مرمت کفپوش و پیاده رو سازی در منطقه 7

به منظور رسیدگی به وضعیت معابر در منطقه هفت، زیرسازی و مرمت کفپوش و پیاده رو سازی در خیابان پادگان ولیعصر(عج) اجرا شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، لیلا موسوی شهردار ناحیه دو منطقه هفت گفت: واحد فنی و عمران ناحیه دو اقدام به اجرای عملیات روکش آسفالت در معابر این ناحیه کرد.
 
وی از اجرای عملیات فنی و عمرانی روکش دستی آسفالت در خیابان سرباز خبر داد و افزود: لکه گیری آسفالت کنار جداول واقع در خیابان اجاره دار از اقدامات انجام شده در ناحیه دو است.
 
موسایی در ادامه به احداث کانیو و تک جدول در محله خواجه نظام الف اشاره کرد و یادآور شد: به منظور رسیدگی به وضعیت معابر ناحیه دو زیرسازی و مرمت کفپوش و پیاده رو سازی در خیابان پادگان ولیعصر(عج) اجرا شد.
 
موسایی با تاکید بر لزوم کاهش آلودگی‌های زیست محیطی افزود: عملیات رسیدگی به وضعیت نهرها و لایه روبی و شستشوی آنها واقع در مسیر میدان امام حسین(ع) تا پیچ شمیران و خیابان‌های نامجو و قجاوند انجام شد.
 
وی خاطرنشان کرد: به منظور از بین بردن نماهای بدمنظر و نگهداشت المان‌های شهری، عملیات شستشوی نیوجرسی‌ها در مسیر بزرگراه، شهید صیاد شیرازی و رنگ آمیزی دیوارهای بدمنظر در محلات خواجه نظام الف و ب و همچنین پاکسازی برچسب‌های تبلیغاتی و بنرهای غیرمجاز در محدوده پل چوبی نیز اجرا شد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: مرمت ، کفپوش ، پیاده رو ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار