منطقه کویر/

افتتاح و بهره‌برداری از 415 پروژه در ‌کرمان

رییس کمیته ادارات و نهادهای ستاد دهه فجر استان کرمان، با اشاره به افتتاح پروژه‌های مختلف در ایام دهه‌ فجر، گفت: در دهه‌ مبارک فجر 415 پروژه با اعتباری معادل 374 هزار و 600 میلیون ریال در استان کرمان افتتاح می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، "مصطفی سلطانی"، در حاشیه‌ حضور استاندار کرمان در مراسم جشن فجر ضمن تقدیر از نهادهایی که برای برگزاری این برنامه همکاری کرده‌اند، اظهار کرد: حرکت به سمت مردمی شدن جشن‌های دهه‌ مبارک فجر یکی از اهداف برگزاری اینگونه برنامه‌هاست.

وی افزود: خوشختانه ویژه برنامه‌ جشن فجر که با حضور هنرمندان خوب کرمانی در سالن خانه‌ شهر کرمان برگزار می‌شود، مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

سلطانی ادامه داد: بنا به تاکید استاندار کرمان تلاش شده است تا در دهه‌ فجر امسال با اجرای برنامه‌های مختلف فضایی مملو از نشاط و شادی برای مردم فراهم شود.

رییس کمیته ادارات و نهادهای ستاد دهه‌ فجر استان کرمان با اشاره به افتتاح پروژه‌های مختلف در ایام دهه‌ی فجر، گفت: در دهه‌ی مبارک فجر 415 پروژه با اعتباری معادل 374 هزار و 600 میلیون ریال در استان کرمان افتتاح می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام /م
منبع: ایسنا
برچسب ها: کرمان ، پروژه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.