سی و پنجمین حماسه حضور / 12

بازتاب سخنرانی رئيس جمهور ايران در تظاهرات 22 بهمن

شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش پخش مستقیم تظاهرات روز بیست‌و‌دوم بهمن مردم تهران را به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 پخش کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ به گزارش خبرگزاری شین‌هوا ، حسن روحانی رئیس جمهور ایران روز سه‌ شنبه در مراسم سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی سال 1979 اعلام کرد ایران در گفتگوهای هسته‌ای با قدرت‌های جهانی در مقابل هر گونه تهدید علیه منافع این کشور ایستادگی خواهد کرد.

 الميادين سخنرانی حسن روحانی رئيس جمهور ايران را در اين مراسم به صورت زنده پوشش داد و گزارش داد: روحاني در سخنان خود با اشاره به اين که پيروزی انقلاب اسلامی به گروه يا طبقه خاصی اختصاص ندارد و متعلق به همه مردم ايران است، اين پيروزی را پيروزی وحدت مردم دانست. 

شبکه تلویزیونی المنار  هم در حال پخش مستقیم سخنرانی  حسن روحانی از میدان آزادی است.

سخنرانی دکتر روحانی در مراسم بیست و دو بهمن در پرس تی وی هم بازتاب داشت. به گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی، حسن روحانی رئیس جمهور ایران امروز در مراسم سالروز پیروزی انقلاب در میدان آزادی حاضر شد و سخنرانی کرد. دکتر روحانی در این سخنرانی بر استمرار حرکت ایران تاکید کرد.

شبکه تلویزیونی رویترز لایو لحظاتی پیش تصاویر سخنرانی حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان را به مناسبت مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پخش کرد. رویترز لایو از ابتدای سخنرانی آقای روحانی به پخش مستقیم آن اقدام کرد.

شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی سخنان حسن روحانی را در مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن در تهران بازتاب داد. شبکه اسکای نیوز عربی بخش هایی از سخنان رئیس جمهور کشورمان را به طور مستقیم پخش کرد. این شبکه بخش هایی از سخنان  روحانی را زیرنویس کرد. به گزارش این شبکه، روحانی گفت تحریم ها علیه ایران نمی تواند ادامه پیدا کند. روحانی افزود ایران به برنامه هسته ای صلح آمیز خود ادامه خواهد داد.

پایگاه خبری العهد لبنان در باره سخنان ریاست جمهور ایران نوشت : رئیس جمهوری ایران گفت: آمریکایی‌ها می‌پندارند که ایران ملک آنهاست و در هرچیزی دخالت می‌کنند!  این پایگاه خبری نوشت : دکتر روحانی گفت: ملت ایران پیوسته به نظام جمهوری اسلامی ایران پایبند بوده است و هر اصلاحی در دولت بر طبق حاکمیت مردم است. این پایگاه نوشت : زبان تهدید بر ضد ملت ایران بچه‌گانه است . روحانی گفته است : دولت از اراده مردم سرچشمه گرفته است و بر پیشرفت در اهداف انقلاب تأکید دارد. این پایگاه از قول رئیس جمهوری نوشت : انقلاب ما بر هیچ نیروی خارجی تکیه ندارد.

شبکه تلویزیونی الجزیره عربی سخنان آقای روحانی را در مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن بازتاب داد. الجزیره عربی لحظاتی پیش بخش هایی از سخنان آقای روحانی را به طور مستقیم پخش کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، حسن روحانی رئیس جمهور ایران روز سه شنبه در سخنرانی به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گزینه نظامی بر ضد ایران را یک "توهم" خواند.

خبرگزاری ترند هم نوشت حسن روحانی رییس جمهور ایران روز سه شنبه گفت هیچ ابرقدرتی ایران را در پیروزی انقلاب اسلامی کمک نکرد. 

روحانی این اظهارات را در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت. 

رییس جمهور ایران گفت بیست و دوم بهمن پیروزی وحدت ملت ایران بود و این پیروزی ما را سربلند کرد.این پیروزی، پیروزی شمشیر بر شمشیر نبود بلکه پیروزی خون بر شمشیر بود. 

روحانی تصریح کرد این آیت الله خمینی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران بود که انقلاب اسلامی ایران را به سوی پیروزی رهنمون کرد. 

روحانی گفت دشمنان هیچ درکی از ملت ایران ندارند و اضافه کرد در طول جنگ هشت ساله ایران و عراق، ملت ایران ضد متجاوزان متحد شدند. در طول جنگ عراق، مردم در کنار یکدیگر ایستادند و در برابر متجاوزان مقاومت کردند. اکنون زمان صلح است و همه از جنبش صلح حمایت کردند. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، حسن روحانی، رئیس جمهور ایران روز سه شنبه در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه در تهران با انتقاد از تاکید غرب بر اینکه راه حل نظامی برای مناقشه هسته ای با ایران همچنان گزینه روی میز است، متعهد شد ایران « برای همیشه به تحقیق درباره برنامه صلح آمیز هسته ای ادامه خواهد داد. 

وی در سخنرانی به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از تحریم های اعمال شده توسط غرب علیه ایران انتقاد و این  تحریم ها را "وحشیانه، غیرقانونی و اشتباه" توصیف کرد.

وی گفت هیچ دلیلی برای ترس کشورهای منطقه از ایران وجود ندارد. 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار