استقبال بی‌نظیر راهپیمایان در مراسم 22 بهمن از غرفه‌های فرهنگی

شهردار منطقه 9 تهران از برپایی غرفه‌های منطقه در مسیر راهپیمایی 22 بهمن خبر داد و گفت: پس از آماده سازی میدان آزادی برای یوم‌الله 22 بهمن جهت حضور پرشور مردم، غرفه‌هایی در منطقه آزادی برپا و با استقبال مردم همراه شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر گفت: همزمان با دهه فجر امسال از 90 عنوان برنامه با شمار "من انقلابی‌ام" در نظر گرفته و معابر این بخش از پایتخت به طور کام آماده و محدودیت‌های ترافیکی با هماهنگی پلیس راهور اعمال شد سهولت تردد راهپیمایان حاصل شود.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های اجرایی امسال در سه سطح محله، ناحیه و منطقه تدارک دیده شد افزود: به دلیل تقارن دهه فجر با ایام ربیع‌، برنامه‌های مناسبتی ویژه‌ای در نظر گرفته و بیشترین گروه شرکت کننده در فعالیت‌ها دانش آموزان بودند.

حسینی برنامه‌های اجرای در هر مرحله و ناحیه را متناسب با آن محدود دانست و گفت: از برنامه‌های ویژه منطقه هم تقدیر از خانواده معظم شهدای انقلاب و میزبانی از شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن بود.

شهردار منطقه 9 ادامه داد: علاوه بر اجرای 92 عنوان برنامه فرهنگی در دهه فجر برای روز 22 بهمن غرفه‌های فضای سبز، بازیافت، ساماندهی و محیط زیست، سلامت، کودک، ورزش آقایان و بانوان، امور بانوان، محله دکتر هوشیار، 1888 و ... برپا شد.

وی از دیگر برنامه‌های اجرایی را برگزاری مسابقات ویژه کودکان و نوجوانان و اجرای برنامه زنده توسط هنرمندان دانست و گفت: علاوه بر این فعالیت‌ها راهپیمایی گروه‌های مختلف مردمی مانند مدیران محله‌ها و شورایاران با پلاکاردهای مخصوص خود را شاهد بودیم که با گردهمایی در مسجد محله خود به جمع راهپیمایان پیوست.

حسینی در ادامه افزود: در مسیر اصلی راهپیمایی و خطوط بی آر تی بخشی از نرده‌های مسیر خیابان آزادی و بزرگراه سعیدی جهت سهولت تردد راهپیمایان برداشته‌اند.

وی تاکید کرد: پیش بینی‌ها و تدابیر لازم جهت پاکسازی معابر سطح محدوده انجام شده و عوامل خدمات شهری برای این عملیات در آماده باش کامل بوده تا ارتقا زیبایی بصری فضای شهری حفظ شود.

شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: منطقه 9 به عنوان میزبان اصلی مراسم بوده که با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و عناصر فعال و پویای محلی منطقه و با تعامل مناسب شورایاران و مدیران محلات، برنامه‌های متنوعی برای مردم در نظر گرفته شد و با اجرای کارهای عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری به استقبال یوم‌الله 22 بهمن رفتیم.

حسینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ماهیت فرهنگی دارد نیز اظهار داشت: انقلاب اسلامی مبنی بر آموزه‌های دینی و اسلامی شکل گرفت و غرفه‌های فرهنگی منطقه بر این مبنا برپا شد.

وی با اشاره به حضور خیل عظیم مردم راهپیمایی 22 بهمن و خلق حماسه سیاسی دیگر گفت: حضور مردم در این روز بیعت مجدد با امام راحل، مقام معظم رهبری و انقلاب بود و نشان داد  که زبان تهدید دشمنان ملت ایران همیشه نتیجه عکس داشته و مردم با شور انقلابی خود همیشه در صحنه و پیرو ولایت فقیه هستند.
انتهای‌پیام/

برچسب ها: راهپیمایی ، غرفه ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.