نسل جدید فبلت ال‌جی معرفی شد

در نهایت پس از مدت ها شایعه، نسل جدید فبلت G Pro ال جی معرفی شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، این محصول که G pro2 نام گذاری شده است، جانشین Optomus G Pro به شمار می‌رود و از طراحی مانند G2 برخوردار است و مانند G2 دکمه‌های ولوم و پاور آن در پشت دستگاه قرار گرفته است.


این فبلت در سه رنگ سفید، مشکی و تیتانیومی عرضه می‌شود؛ G Pro2 مجهز به صفحه نمایش تمام اچ دی از نوع IPS LCD می باشد و قدرت آن توسط پردازنده ی 2.26 گیگاهرتزی 4 هسته ای اسنپ دراگون 800 تامین می شود، در بخش حافظه نیز، این تبلت به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ی داخلی به همراه پشتیبانی از میکرو SD مجهز شده است. در بخش ارتباطی نیز، اکثر امکانات شایع مانند بلوتوث نسخه ی 4.0، NFC، Wifi، Slim Port و پشتیبانی از شبکه های 4G-LTE در دسترس می‌باشند.

دوربین اصلی این فبلت به یک سنسور 13 مگاپیکسلی OIS مجهز شده است که قابلیت ضبط ویدیوی 4K را نیز دارد، همچینین می‌تواند با سرعت 120 فرم در ثانیه به فیلم برداری فول اچ دی بپردازد، دوربین جلوی این اسمارت فون 2.1 مگاپیکسلی است، G Pro 2 به نسخه ی 4.4 اندروید کیت کت به همراه رابط کاربری Emotional UX مجهز شده است. این محصول از وزنی برابر 172 گرم برخوردار است و انرژی مورد نیاز آن توسط یک باتری 3200 میلی آمپری تامین می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار