در فاصله 35 روز مانده به عید نوروز؛

عیدی بازنشستگان شهرداری تهران به صورت کامل پرداخت شد / ارسال اطلاعات فیش حقوقی بازنشستگان در قالب پیامک

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران از پرداخت کامل عیدی بازنشستگان و موظفين شهرداري تهران، بیش از یک ماه مانده به نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ناصر امانی با اشاره به پرداخت زودهنگام عیدی بازنشستگان و موظفین شهرداری تهران گفت: این اقدام در راستای تکریم بازنشستگان محترم شهرداری تهران و خانواده های گرامی ایشان صورت گرفت تا پیش از آغاز ماه اسفند، مشکلی برای خریدهای شب عید نداشته باشند و دغدغه این عزیزان در این خصوص مرتفع گردد.

به گفته امانی، این عیدی، همراه با حقوق بهمن ماه در روز چهارشنبه، بیست و چهارم بهمن به حساب این عزیزان واریز شد و ازروز پنج شنبه بيست و چهارم بهمن ماه قابل برداشت بوده است.

امانی همچنین با اشاره به طرح جدید سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در خصوص ارسال اطلاعات فیش حقوقی در قالب پیامک به بازنشستگان، گفت: تمام اطلاعات فیش حقوقی برای شماره تلفن همراه بازنشستگان ارسال می شود و بازنشستگانی که شماره تلفن همراه خود را اعلام نکرده اند، می توانند با اعلام شماره تلفن همراه، از مزایای این طرح بهره مند شوند.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران تصریح کرد که درحال حاضر، امکان مشاهده فیش حقوقی از طریق مراجعه حضوری به ستاد تکریم ارباب رجوع سازمان بازنشستگی ، مراجعه به سایت سازمان به آدرس www.tehran.ir/ro بخش فیش حقوقی و وارد كردن شماره بازنشستگي،شماره شناسنامه،شماره حساب،كدملي،كدامنيتي و یا دریافت اطلاعات فیش حقوقی از طریق پیامک وجود دارد.
انتهای پیام/
برچسب ها: عید ، نوروز ، شهرداری ، تهران ، پیامک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار