در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + تصاویر

مايلي‌کهن و خواننده لوس‌آنجلسي!

برنامه نود این هفته از ساعت 22:40 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:18 بامداد سه شنبه به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران برنامه نود این هفته از ساعت 22:40 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

سئوال مسابقه پیامکی این هفته به قهرمان سیزدهمین دوره لیگ برتر اختصاص یافته بود.



سید رضا غیاثی کارشناس داوری برنامه این هفته بود.

صحنه هایی از دیدار تیم های تراکتورسازی - راه آهن، و مس کرمان - سپاهان اصفهان و حاشیه های مربوط به آن ها پخش شد.

کارشناس داوری برنامه صحنه ای که همه در آن اعتقاد به آفساید داشتند را آفساید نمی دانست.

گزارشی از دیدار تیم های استقلال و ملوان و حاشیه ها و مصاحبه های مربوط به آن پخش شد.

در خلال این گزارش مصاحبه ای از محمد مایلی کهن پیشکسوت فوتبال کشورمان پخش شد که در لباس رفتگران در میان هواداران حضور یافته بود.







امیر حسین فشنگچی بازیکن تیم ملوان بندر انزلی میهمان این هفته برنامه نود بود.







وی در ابتدای صحبت های خود گفت: امسال شرایطم بهتر از سال های قبل بود و خیلی ها می گفتند در انزلی بازی کردن سخت است ولی خوشبختانه در ملوان خیلی راحت هستم و مردم انزلی نیز نسبت به من لطف دارند و خیلی مرا حمایت کرده اند.



مهندسی نساجی اراک قبول شدم ولی در نهایت فوتبال را انتخاب کردم. فردوسی پور در این لحظه عنوان کرد که شما همیشه فوتبال را به علم ترجیح داده اید که فشنگچی این موضوع را تایید کرد.

عکس هایی از دوران کودکی فشنگچی پخش شد که وی در مورد تک تک این عکس ها توضیحاتی ارائه داد.



تصاویری از پنالتی گرفتن های فشنگچی در بازی های مختلف پخش شد و وی در خصوص آنها توضیحاتی ارائه داد.

گزارش نود تا نود پخش شد که طی آن به عملکرد بازیکنان ایرانی تیم های خارجی ( لژیونرها ) پرداخته شده بود.

گزارش ایران 90 پخش شد که به استان مرکزی اختصاص یافته بود و اغلب مسئولان و فوتبال دوست های این استان از مشکلات مالی صحبت می کردند.

گزارشی از دیدار تیم های پرسپولیس و صبا و حاشیه ها و مصاحبه های بازیکنان و مربیان مربوط به این دیدار پخش شد.

غیاثی کارشناس داوری برنامه داوری دیدار های استقلال - ملوان و پرسپولیس - صبا را مورد بررسی قرار داد. در صحنه های دیدار استقلال - صبا اغلب صحنه های آفساید پخش می شد که گاهی اوقات بین غیاثی و فردوسی پور اختلاف نظرهایی وجود داشت.

آماری از لیگ برتر فوتبال پخش شد که طی آن علاوه بر جدول لیگ برتر، آمار گلزنان و تیم های لیگ برتر نیز به تصویر کشیده شد.

مصاحبه علی دایی در خصوص محمد مایلی کهن پخش شد که وی در این مصاحبه صحبت هایی در خصوص مایلی کهن انجام داد که " ضرر زدن 12 میلیاردی به 5 تیم فوتبالی " یکی از آنها بود. دایی در این مصاحبه گفت: چرا اسناد دولتی دست این آقا افتاده است؟!



علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال میهمان بعدی برنامه نود این هفته بود.

وی در مورد حامی مالی تیم ملی فوتبال گفت: برای این حامی مالی سقف مشخص نکرده ایم ولی کف قرارداد ما 7 میلیارد است که 5 میلیارد آن را گرفته ایم و 2 میلیارد باقی مانده را به زودی خواهیم گرفت البته این مقدار افزایش پیدا می کند و سقفی برای آن مشخص نشده است.

وی در مورد گلریزان و مسائل مربوط به آن در خصوص تیم ملی فوتبال گفت: چنین مسئله ای درست نیست و برداشت اشتباه شده است، اسپانسر تیم ملی پولی را به فدراسیون می دهد و تا حدود زیادی نیز فدراسیون درآمدزایی می کند و نیازی به گلریزان نیست.

گزارشی از مراسم رونمایی از اسپانسر تیم ملی فوتبال پخش شد که توسط گروه ورزش باشگاه خبرنگاران تهیه شده بود.

کفاشیان در خصوص برخی صحبت ها مبنی بر اینکه مردم با کمک های مالی تیم ملی را یاری کنند اظهار داشت: البته اینطور که مطرح می شود نیست و هزینه های تیم ملی فوتبال تامین می شود و مشکلی در این خصوص نیست.

بخش دوم گزارش ایران نود پخش شد و باز هم نبود بودجه و امکانات، پر رنگ ترین بخش صحبت های فوتبال دوستان بود.

از بخش های جالب این گزارش تاریخ نویسی بود که تمامی موارد مربوط به بازی ها را یادداشت کرده بود که در نوع خود جالب توجه بود.

پس از این گزارش، کفاشیان در خصوص تیم ملی امید گفت: این تیم برای ما اهمیت ویژه ای دارد، باید مربی مسئولیت این تیم را عهده دار باشد که بتواند از عهده این مسئولیت برآید و با سرمربی تیم ملی بزرگسالان نیز تعامل داشته باشد.

در این خصوص مربیان خارجی و داخلی مد نظر هستند که باید در این خصوص به توافق و جمع بندی لازم برسیم که البته وینگادا یکی از این گزینه ها است.

وی نامی از گزینه های داخلی به زبان نیاورد و گفت: این گزینه ها در ذهنمان است!



فردوسی پور از روابط و انتخاب برخی مربیان از طریق رابطه گله مند بود و کفاشیان گفت: تلاش می کنیم تا چنین قضایایی در فدراسیون دیده نشود و مربیان بر اساس شایستگی انتخاب شوند.

گزارش نود تا نود بخش شد که در آن به مسائل اخیر فوتبال ایران پرداخته شده بود.

در ادامه ، کفاشیان در مورد ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با کی روش پس از جام جهانی 2014 گفت: روز گذشته برای ادامه همکاری صحبت هایی با کی روش داشتیم و تا حدود زیادی با هم به توافق رسیدیم و قرار است صحبت های باقیمانده را طی روزهای آینده انجام دهیم.

وی در مورد پاداش ملی پوشان گفت: پاداش همه ملی پوشان داده شده و فقط پاداش بازی با تایلند مانده است.

وی ادامه داد: ما مزد خودمان را گرفتیم که صعود به جام جهانی و خوشحال کردن مردم ایران بود.

وی در مورد پاداش خودرو ملی پوشان اظهار داشت: این قول وزارت ورزش بود و به فدراسیون ارتباطی نداشت.

وی در مورد رفتن سیموئز گفت: وی چند روز پیش نامه ای برای من نوشت که من مشکلات شخصی دارم و نمی توانم بمانم و پس از بررسی موضوع با این مسئله موافقت شد.

مصاحبه ای از محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان پخش شد که توسط باشگاه خبرنگاران تهیه شده بود. گودرزی در بخشی از صحبت های خود در این مصاحبه در خصوص پیش بینی اش از بازی های ایران در جام جهانی 2014 گفت: بوسنی را می بریم، نیجریه را نیز تحت یک سری شرایط می توانیم شکست دهیم، آرژانتین نیز تیم قدرتمندی است که نمیتوان انتظار داشت مقابل آن به پیروزی برسیم.



وی در مورد استقلالی یا پرسپولیسی بودنش خاطرنشان کرد: هنوز نفهمیده ام که طرفدار کدام تیم هستم، هر تیمی قشنگ بازی کند از آن لذت می برم.



پس از پخش این گزارش، علی کفاشیان در مورد اردوی تیم ملی و بازی های تدارکاتی گفت: دو بازی در روزهای 12 و 14 اسفند با کویت و گینه داریم، تیم ملی در ادامه به آفریقای جنوبی می رود و در آنجا چندین بازی می کند و سپس در اروپا، در اتریش بازی خواهد داشت.

وی در مورد بازی خداحافظی گفت: بازی خداحافظی در ایران نخواهیم داشت.

گزارشی از یکی از برنامه های نود در اسفند ماه سال 1381 پخش شد که علی فتح الله زاده و اکبر غمخوار میهمان آن برنامه بودند.

کفاشیان در خصوص انتخابات هیئت فوتبال تهران گفت: این انتخابات برگزار نمی شود و فراخوان داده می شود و پس از ثبت نام ها انتخابات هیئت تهران برگزار می شود.

گزارشی از مسابقات لیگ یک فوتبال و نتایج این هفته پخش شد.

گزارش نود تا نود پخش شد و اتفاقات هفته اخیر فوتبال در آن به تصویر کشیده شد. یکی از بخش های این گزارش مربوط به محرومیت هشت جلسه ای فیروز کریمی می شد که طبق گفته حسن زاده رییس کمیته انضباطی وی هفت جلسه محرومیت را پشت سر گذاشته است.

محمد مایلی کهن روی خط تلفنی برنامه آمد و در ابتدای صحبت های خود از فردوسی پور بخاطر زمانی که در اختیار افراد قرار می گیرد گلایه کرد.

من به برنامه شما اعتقاد دارم هر چند در برخی برنامه ها شما مرا اذیت کردید.

 


وی در بخش دیگری از صحبت های خود در مورد علی دایی گفت: خوب است وی برخی منیت ها را کنار بگذارد، دیگران نیز آدم هستند!

دایی در مصاحبه خود در مورد من عنوان کرده است که من برای یک نیم فصل 800 میلیون پول درخواست کرده ام! من هیچ پولی نگرفته ام و اکنون برای پول نگرفته محکوم شده ام!

من دو بار برای مربیگری به خارج از کشور رفته ام و هر دو بار هم موفق بوده ام و کاپ اخلاق گرفته ام!

وی افزود: چرا عکس خصوصی من را منتشر کرده اند؟! آن عکس متعلق به 37 سال پیش بوده است و به هیچ وجه نمی گویم انسان پاکی هستم و جانماز آب بکشم اگر ريش هم مي‌گذاشتم به دليل علاقه‌ام به صداي يک خواننده خاص بود!... که با توجه به شخصی شدن بحث فردوسی پور صحبت های مایلی کهن را قطع کرد و گفت: این صحبت ها شخصی است و در برنامه های بعدی صحبت های شما را خواهیم شنید.
 
البته آوردن نام خواننده لوس‌آنجلسي از طرف مايلي‌کهن حاشيه‌هايي را به همراه داشت.

گزارشی از حاشیه های دیدار فوتسال تیم های منصوری و دبیری تبریز پخش شد و مربیان و بازیکنان دو تیم در خصوص این درگیری توضیحاتی دادند.

آمار مسابقه پیامکی:

پس از گذشت حدود 3 ساعت و نیم از آغاز برنامه 54 درصد به پرسپولیس و 33 درصد به استقلال رای داده بودند.

با وجود هماهنگی قبلی، عوامل برنامه نود موفق به برقراری ارتباط تلفنی با سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن نشدند و تلفن همراه وی خاموش بود.

مطلبی روی خط تلفنی برنامه آمد و در خصوص حضور فیروز کریمی در ذوب آهن گفت: کریمی 27 هفته در لیگ برتر حضور نداشته است، وی پس از این محرومیت با تیم آزادی قزوین قرارداد بسته و این تیم را تمرین می داد ... پیش از اینکه صحبت های مطلبی به پایان برسد وقت برنامه نود به پایان رسید و صحبت های وی نیمه تمام ماند.

برنامه نود این هفته ساعت 2:18 بامداد سه شنبه به پایان رسید.
 


انتهای پیام/

گزارش از: سید محمد رضا آقایی میر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار