حمید عسگری:

سالن سینما جای برگزاری کنسرت نیست

انتخاب سالن سینما به عنوان سالن برگزاری کنسرت در شهرستان‌ها درست نیست.

حمید عسگری، خواننده پاپ کشورمان، در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: سالن‌های موجود که در آنها کنسرت برگزار می‌شود، ویژه‌ی همایش و سخنرانی‌ها ساخته شده و از نظر صدابرداری و دید حاضران در کنسرت مناسب نیست. 

وی افزود: در سالن‌های ویژه‌ی کنسرت باید دیواره‌ها و سقف سالن از نظر صدابرداری به گونه‌ای باشد که صدا به شکل مطلوب پخش شود و از نظر استقرار حاضران نیز باید به شکلی باشد که تماشاگران دید مناسبی به خواننده، نوازندگان، طراحی صحنه و به طور کلی صحنه داشته باشند. 

عسگری تصریح کرد: در شهرستان‌ها وضعیت سالن‌های کنسرت بسیار منامناسب است، چون بیشتر کنسرت‌های موسیقی در سوله‌های ورزشی و یا سالن‌های سینما، اجرا می‌شود که برای این منظور ساخته نشده و استاندارد نیستند. 

وی با اشاره به ساخت سالن‌های مخصوص کنسرت را به عنوان یک امر ضروری گفت: سازمان ارشاد متولی موسیقی کشور است و باتوجه به سخن وزیر ارشاد مبنی بر لزوم رونق بخشیدن به اقتصاد موسیقی، باید برای بهتر شدن سالن‌ها و فروش مناسب آلبوم‌ها بستر را برای بخش‌های خصوصی جهت ساخت سالن‌ها فراهم کرد و بخش خصوصی کمک زیادی در این زمینه می‌تواند انجام دهد. 


انتهای پیام/اق
 
 

برچسب ها: حمید ، عسگری ، موسیقی ، کنسرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار