یکشنبه هفته جاری؛

هیئت پارلمانی ایران به منظور شرکت در اجلاس بین‌المجالس جهانی به ژنو می‌رود

هیئت پارلمانی ایران به ریاست "موید حسینی صدر" به منظور شرکت در صد و سی‌امین اجلاس بین‌المجالس جهانی، 25 اسفند 92 تا اول فروردین 93 عازم ژنو می‌شوند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، هیئت پارلمانی ایران به ریاست "موید حسینی صدر" به منظور شرکت در صد و سی‌امین اجلاس بین‌المجالس جهانی 25 اسفند 92 تا اول فروردین 93 عازم ژنو می‌شوند.
 
گفتنی است این اجلاس همچون سنوات گذشته، هیئت پارلمانی از جمهوری اسلامی حضور خواهد داشت و این هیئت ایرانی به ریاست موید حسینی‌صدر نماینده خوی و همراهی سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور، مصری نماینده کرمانشاه، محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان، سیدهادی حسینی نماینده قائمشهر، کاظم جلالی نماینده شاهرود، نیره اخوان‌بی‌طرف نماینده اصفهان و رحمت‌الله نوروزی نماینده علی‌آباد کتول در این اجلاس حضور پیدا می‌کنند.
 
موضوعاتی که در این اجلاس مطرح می‌شود شامل مسائل بین‌المللی و روز دنیا مانند موضوع زندگی در صلح و ثبات، حقوق انسان‌ها، برابری کشورها و عدالت جهانی است، همچنین کمیته‌هایی در اجلاس تشکیل می‌شود که این کمیته‌ها شامل کمیته سیاسی، امنیت بین‌الملل، توسعه پایدار، بانوان، دموکراسی و حقوق بشر و روابط اتحادیه بین‌المجالس با سازمان ملل است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار