مرتجی: برای سومی لیگ برتر تلاش می‌کنیم/ مصاف را مشهد سنگین و دشوار است

مربی تیم هندبال نیک‌اندیش گفت: تلاش می‌کنیم در که پایان رقابت‌های لیگ برتر در جایگاه سوم بایستیم و جزو 3 تیم برتر باشیم.

شهداد مرتجی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: نخستین حضور خود را در رقابت‌های لیگ برتر تجربه می‌کنیم. تاکنون بازیکنان عملکرد خوبی داشته‌اند و بازی آنها راضی کننده بوده و تلاش می‌کنیم در پایان این مسابقات جایگاه سوم را به خود اختصاص می‌دهیم.

مربی تیم هندبال شهرداری نیک‌اندیش اصفهانی تصریح کرد: از هفته پانزدهم که این هفته برگزار خواهد شد به مصاف ثامن‌الحجج مشهد خواهیم رفت دیدار سنگین و سخت خواهد بود ولی ما برای گرفتن امتیاز به میدان می‌رویم.

مرتجی در ادامه گفت: ما هم‌اکنون با 16 امتیاز و یک اختلاف نسبت به نماینده کرمانی در مکانی پنجم قرار داریم و سعی می‌کنیم در هفته‌های باقی مانده جایگاه خود را ارتقا دهیم.

وی عنوان کرد: در هفته چهاردهم نیز به دیدار کاسپین رفتیم و این حریف قزوینی را شکست دادیم و 2 امتیاز را در کارنامه خود ثبت کردیم.

مرتجی اضافه کرد: بعد از بازی با مشهد 45 روز لیگ تعطیل می‌شود و ادامه رقابت‌ها به 28 فروردین موکول می‌شود در این مدت به اعیاد هم برمی‌خوریم و بازیکنان باید به دید و بازدید بروند به طبع این تعطیلات به همراه 4 ماه تعطیلات نیم فصل خیلی زیاد شد و به تیم‌ها ضربه می‌زند و آماده نگهداشتن بازیکنان سخت می‌شود. امیدوارم سال آینده مسابقات لیگ زودتر آغاز شود و تا پایان سال به اتمام برسد.

وی اضافه کرد: قضاوت داوری‌ها تاکنون خوب بوده است و سوت به موقع زده شده است و اگر هم اشتباهی بوده است عمدی در کار نبوده و سهوی صورت گرفته است و برخی از آنها جوان هستند که باید کمک کنیم تا آبدیده شوند.

مرتجی تاکید کرد: متاسفانه در لیگ امسال 2 تیم تبریز که انصراف داد و فلاورجان از این رقابت‌ها کنار گذاشته شد تعداد تیم‌ها کاهش یافت که این خوب نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازی‌های لیگ برتر هم قابل پیش‌بینی نیستند و نتایج نزدیک به هم هستند و تیم‌های خوبی در این مسابقات حضور دارند.
 
انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار