قنبری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

انتقاد از وزیر بهداشت به دلیل حفظ شاکله مدیریت قبلی صحیح نیست/ ماهیت این وزارتخانه عدم تغییر است

عضو حزب مردم‌سالاری گفت: برخی اظهارنظرها در انتقاد از وزیر بهداشت مبنی بر تغییر حتمی شاکله مدیریتی قبلی وزارت‌خانه، عملی صحیح نیست.

"داریوش قنبری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره انتقادهای وارده به وزیر بهداشت مبنی بر حفظ شاکله قبلی مدیریتی وزارتخانه بهداشت و درمان همزمان با روی کارآمدن دولت یازدهم اظهار داشت: به دلیل ماهیت تخصصی این وزارتخانه بروز تغییر و تحول در سطح کلان و وسیع، قطعا این وزارت‌خانه را در انجام وظایف دچار اخلال خواهد کرد.

این فعال سیاسی بیان داشت: ماهیت تخصصی وزارتخانه بهداشت و درمان ایجاب می‌کند که تغییر و تحولات اساسی و بنیادین در این وزارتخانه صورت نگیرد تا احیانا خللی در اجرای امور درمانی و بهداشتی کشور صورت نگیرد.

قنبری به هماهنگی میان مدیران اجرایی با قوه مجریه اشاره و تصریح کرد: به طور طبیعی هم‌سویی و هم‌فکری میان مدیران و دولت مسئله‌ای است که همواره باید از سوی مسئولان به منظور پیشبرد بهتر امور و تحقق شعارهای آن دولت مورد تاکید و توجه ویژه قرار بگیرد.

وی گرایش فکری مدیران را با دولت امری طبیعی عنوان و خاطرنشان کرد: در وزارت‌خانه بهداشت و درمان باید استثنائاتی قائل شد و از انتصاب مدیران و افراد سیاسی و حزبی در این وزارتخانه جلوگیری کرد و تمرکز را بر استفاده از افراد متخصص ولو از دولت قبلی با هر گرایش سیاسی آن دولت گذاشت.

عضو حزب مردم‌سالاری خاطرنشان کرد: اینگونه اظهارنظرها در انتقاد از وزیر بهداشت مبنی بر تغییر حتمی شاکله مدیریتی قبلی وزارت‌خانه، عملی صحیح نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار