ساری /

کسب 11 مدال توسط وزنه‌برداران نوجوان مازندرانی در آسیا

دبیر هیئت وزنه‌برداری مازندران از کسب 11 مدال رنگارنگ توسط وزنه‌برداران نوجوان مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند خبر داد.

محمدصادق محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت : تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند با درخشش وزنه‌برداران مازندرانی قهرمان شد.

وی با اشاره به کسب 16 مدال توسط وزنه‌برداران ملی‌پوش در این مسابقات تصریح کرد: از این تعداد مدال کسب شده 11 مدال توسط وزنه‌برداران مازندرانی به دست آمد.

دبیر هیئت وزنه‌برداری مازندران درباره افتخارآفرینی وزنه‌برداران مازندرانی گفت: مهدی فروتن در دسته 62 کیلوگرم به یک مدال برنز، کیانوش باقری در دسته 69 کیلوگرم به دو مدال طلا، رامین ولی‌پور در دسته 77 کیلوگرم به یک مدال طلا و یک مدال نقره، سید مصطفی خلیلی در دسته 94 کیلوگرم به دو مدال نقره و یک مدال برنز و مهرشاد محمودی در دسته 94+ کیلوگرم به دو مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.

محمدی سطح کیفی این دوره از مسابقات را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران با هدایت حسین توکلی از مربیان باتجربه مازندرانی و با درخشش وزنه‌برداران مازندرانی قهرمان این مسابقات شد.

وی در پایان با اشاره به برگزاری مراسم استقبال از وزنه‌برداران نوجوان مازندرانی خاطرنشان کرد: تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان کشورمان امروز دوشنبه 19 اسفند با استقبال مسئولان وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران می‌شوند/س.


برچسب ها: کسب ، نوجوان ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.