در واکنش به دیدار اشتون با برخی محکومین فتنه؛

هاشمی‌نژاد به نمایندگی از خانواده شهدای ترور حمایت از فتنه‌گران را محکوم کرد

دبیر کل بنیاد هابیلیان گفت: من به نمایندگی از خانواده شهدای ترور جمهوری اسلامی ایران به شدت حمایت آنها از فتنه‌گرانی که در پشت این حرکت، جانیانی نظیر منافقین حضور داشته که بسیاری از اغتشاشات88 را کلید زده بودند را محکوم می‌کنم.

"محمدجواد هاشمی‌نژاد" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به دیدار "کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با برخی محکومین فتنه اظهار داشت: اگر بخواهیم موضوع فتنه سال 88 را در همان سال بررسی کنیم شاید یکسری ابهاماتی از سوی برخی افراد که نگاه عمیقی به مسائل و جنایات سیاسی ندارند وجود داشته باشد اما امروز خوشبختانه تمام زوایای فتنه 88 برای مردم روشن است.

وی ادامه داد: این در حالی است که  نحوه عملکرد غربی‌ها و به ویژه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در مورد کشورهایی که پیرامون ما هستند حتی کشورهای غیر اسلامی نظیر اوکراین و دیگر کشورها، کاملا مشابه آن چیزی است که در فتنه 88 آنها در کشورمان کلیک زدند.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: طبیعتا آنها دنبال پروژه خودشان هستند، آنچه که غرب را وادار کرده که در برابر ملت ما زانو بزند و در پای میز مذاکره بیاید و شرایطی را که حتی در ده سال گذشته نمی توانست آن را تصور کند، اکنون آن را بپذیرد، تنها قدرت جمهوری اسلامی و ملت ایران و همچنین رهبری مقام معظم رهبری است.

دبیرکل بنیاد هابیلیان در ادامه اظهار داشت: سفر اشتون و یا دیگر هیئت‌هایی که پیش از وی به ایران آمده و با برخی محکومین فتنه دیدار کرده بودند، بیانگر آن است که دغدغه اصلی آنها تنها رخنه فرهنگی در کشورمان است، این افراد هر کجا که پا می‌گذارند پیش از اینکه به فکر هر مسئله‌ای باشند، به دنبال بسط و گسترش نفوذشان در آن جامعه هستند تا بتوانند منافع اقتصادی، سیاسی و به ویژه فرهنگی خودشان را در آینده پی‌ریزی کنند.

هاشمی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: من به نمایندگی از خانواده شهدای  ترور جمهوری اسلامی ایران به شدت حمایت آنها از فتنه‌گرانی که در پشت این حرکت، جانیانی نظیر منافقین حضور داشته که بسیاری از اغتشاشات88 را کلید زده بودند را محکوم می‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: غربی ، اروپا ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار