کواکبیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

تاثیرات مثبت فعالیت حزبی در شاکله اتاق فکر احزاب و گروه‌های سیاسی

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: لزومی ندارد که تمامی کنش‌گران سیاسی در یک پست دولتی حضور داشته باشند چرا که فعالیت در قالب اتاق فکر احزاب و گروه‌های سیاسی تاثیرات مثبتی را از خود در کشور به جای خواهد گذاشت.

"مصطفی کواکبیان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره نقش حزب متبوعش در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های کشور در موضوعات مختلف اظهار داشت: رصد کردن مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... در کمیته‌های هشت‌گانه و بررسی فعالیت‌های تشکیلاتی و امور استان‌های حزب از جمله موضوعات مهمی است که از سوی اتاق‌فکرهایی که در اختیار اعضای کمیته‌ها قرار دارد مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
 
دبیرکل حزب مردم‌سالاری ادامه داد: 22 شاخه فعال حزب مردم‌سالاری در سال گذشته همایش‌های درون تشکیلاتی برگزار کردند و به اعلام موضع‌گیری در موضوعات مختلف در صورت نیاز پرداختند که می‌توان در این میان وضعیت خانه سینما و کارگران را نمونه‌ای از فعالیت شاخه هنرمندان و کارگری حزب عنوان کرد.  
 
این فعال سیاسی با اشاره به تاثیرات وجود اتاق فکر در میان احزاب و گروه‌های سیاسی گفت: لزومی ندارد که تمامی کنش‌گران سیاسی در یک پست دولتی حضور داشته باشند چرا که فعالیت در قالب اتاق فکر احزاب و گروه‌های سیاسی تاثیرات مثبتی را از خود در کشور به جای خواهد گذاشت.  
 
کواکبیان بیان داشت:‌ فعالیت کمیته‌های هشت‌گانه در قالب اتاق فکر‌های تخصصی مختلف، تاثیرات قابل قبولی را از خود در عرصه‌های گوناگون به جای گذاشته است.  
 
وی خاطرنشان کرد: اعضای فعال حزب مردم‌سالاری از طریق اتاق‌فکرهای تخصصی در بررسی موضوعات مختلف توانسته علی‌رغم وجود محدودیت‌ها و کمبود بودجه به عنوان یکی از فعال‌ترین احزاب اصلاح‌طلب در کشور به ایفای نقش بپردازد و هیچگاه در هیچ مسئله‌ای حالت خمودگی، سکون و انجماد به خود نگرفته است.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار