حواشی و برترینهای دیدار فینال بسکتبال غرب آسیا

صمد و حدادی برترین بازیکنان فینال/روز توپ و توری وزیر ورزش

حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی دو ستاره تیم ملی و تیم مهرام در دیدار فینال باشگاههای غرب آسیا موثرترین و بهترین امتیازآوران زمین بودند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسابقات بسکتبال باشگاهی غرب آسیا به میزبانی تیم مهرام تهران شروع و با قهرمانی این تیم تمام شد.

در پایان دیدار فینال مقابل پتروشیمی که با نتیجه 90 بر 73 به نفع مهرام تمام شد، حامد حدادی با 33 امتیاز و 17 ریباند موثرترین بازیکن زمین بود و صمد نیکخواه با 31 امتیاز،‌ 7 ریباند و 7 پاس گل بعد از حدادی بهترین بود. 

5 بازیکن مهرام به طور کلی شانس حضور در زمین را پیدا نکرده و آرمان زنگنه هم تنها 29 ثانیه برای این تیم بازی کرد. 

از بین بازیکنان دیگر هم تنها اوشین ساهاکیان با 11 امتیاز و 6 ریباند به همراه سعید داورپناه با 9 امتیاز و 5 ریباند در برگه آمار به چشم می آمدند و بیشتر کار تیم در حامد حدادی و صمد نیکخواه خلاصه می شد. 

داوسون بهترین بازیکن پتروشیمی


اریک داوسون با 21 امتیاز، 8 ریباند و 3 بلاک شات بهترین بازیکن آماری پتروشیمی مقابل مهرام بود و حامد آفاق با 20 امتیاز دومین بازیکن برتر تیم بود.

در ترکیب پتروشیمی به جز وحید حاجیان که به خاطر مصدومیت شرایط بازی نداشت، مسعود سلیمانی زمان بازی پیدا نکرد و 10 بازیکن دیگر با زمانهای متفاوت وارد بازی شدند. 

ارسلان کاظمی با وجود 28 دقیقه حضور در زمین آمار چشمگیری نداشت و تنها 8 امتیاز و 4 ریباند به همراه 3 توپربایی ثبت کرد. 

مهدی کامرانی در 22 دقیقه بازی، 3 امتیاز، 4 پاس گل و 4 توپربایی داشت. سایر بازیکنان پتروشیمی هم آمار بالایی نداشتند.

عملکرد بهتر مهرام زیر حلقه


مهرامی ها در این دیدار 39 ریباند شامل 28 ریباند دفاعی مقابل 22 ریباند پتروشیمی داشتند و همچنین 46 امتیاز این تیم در منطقه 3 ثانیه به دست آمد در حالی که پتروشیمی 26 امتیاز در این ناحیه داشت.

روز والیبال و بسکتبالی وزیر ورزش


درست پیش از فینال بسکتبال غرب آسیا، فینال لیگ والیبال نیز در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شد که وزیر ورزش به همراه رئیس کمیته المپیک ابتدا در فینال والیبال و سپس بسکتبال حاضر شدند.
 
گودرزی وزیر ورزش در مراسم اهدای مدالهای هیچ کدام از دو رشته حاضر نشد.

هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک قول پرداخت پاداش بسکتبالی ها را در سال 93 داد.

احسان حدادی ستاره پرتاب وزنه ایران هم برای تماشای بازی بسکتبال به سالن آمده بود.
 
سفر تماشاگران ماهشهری به تهران

سالن بسکتبال آزادی بعد از مدتها پر از تماشاگر شده و نیمی از طبقه اول جایگاه تماشاگران هم با هواداران ماهشهری پر شده بود.

در جایگاه خبرنگاران هم بیشتر از نمایندگان رسانه، نماینده خانواده بازیکنان به چشم می خوردند که از طرف حراست مجموعه اجازه رفتن به جایگاه VIP یا جایگاه ویژه دیگری در سالن را پیدا نکرده و تنها اجازه داشتند در جایگاه خبرنگاران حضور پیدا کنند.

حدادی تصویربردار صدا و سیما را مصدوم کرد!


در جریان مسابقه حامد حدادی که به دنبال توپ به بیرون از زمین پرت شده بود با تصویربردار یکی از شبکه های صدا و سیما برخورد کرده و باعث ایجاد مشکل برای وی شد. ملی پوش مهرام بلافاصله از تصویربردار مربوطه عذرخواهی کرد و به بازی برگشت.

جشن قهرمانی


مهرامی ها برای چهارمین بار قهرمانی مسابقات غرب آسیا را به دست آوردند و به جام باشگاهها صعود کردند. تیم تهرانی سال قبل از حضور در این مسابقات انصراف داده و جای خود را به ماهان دادند.

  بعد از بازی فینال با حضور کیومرث هاشمی مدالهای قهرمانی به آاعضای تیم مهرام اهدا شد.

اعضای تیم پتروشیمی هم به طور کامل در مراسم اهدای مدال شرکت کردند. 

حامد حدادی بلافاصله بعد از قهرمانی به سوی مادر خود آمد و خوشحالی خود را با خانواده تقسیم کرد. صمد نیکخواه هم با دختر خود بر روی سکوی قهرمانی قرار گرفت.

گفتنی است در شرایطی که دیدارهای گذشته تیمهای مهرام و پتروشیمی همیشه با حواشی مختلفی همراه بود، بازی نهایی دو تیم در غرب آسیا بدون حاشیه میان بازیکنان و کادر فنی پی گیری شد و حتی اعتراض خاصی هم به قضاوت داوران، مسائل خارج از زمین یا میزبانی انجام نشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: صمد ، حدادی ، مهرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار