گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در دستور کار آموزش و پرورش

گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در دستور کار آموزش و پرورش تا به این وسیله فرمایشات مقام معظم رهبری را به صورت فرهنگ و گفت و گو میان دانش آموزان و فرهنگیان تبدیل کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  حمیدرضا کفاش اظهار داشت: سیاست های فرهنگی اقتصاد مقاومتی مورد تصویب قرار گرفت و شورای فرهنگ عمومی این سیاست ها را به وزارتخانه های مختلف ابلاغ می کند .

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: ما نیز در وزارت آموزش و پرورش به جهت اینکه فعالیت ما جنس فرهنگی دارد سیاست هایی که مبتنی بر گفتمان سازی و فرهنگ سازی است را دنبال می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اصلی ترین کار در وزارت آموزش و پرورش گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی است تلاش می شود فرمایشات مقام معظم رهبری را به فرهنگ و گفتمان در بین دانش آموزان و فرهنگیان تبدیل کنیم و  به شکل های مختلف و در قالب های انشاء و سرود، این گفتمان را در مدرسه ها نهادینه سازیم.

کفاش یادآورشد: طی جلسه ای که با وزیر آموزش و پرورش در شورای معاونین داشتیم ایشان نیز تاکید داشت تا بند بند فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی که مربوط به آموزش و پرورش است استخراج شود و بخش هایی که جنبه فرهنگ سازی و آموزش دارد بین معاونت های مختلف تقسیم شود و پس از ابلاغ سیاست ها توسط شورای عالی فرهنگ عمومی کار خود را در خصوص فرهنگ سازی بین دانش آموزان و فرهنگیان آغاز خواهیم کرد.


انتهای پیام/
برچسب ها: گفتمان ، مقاومتی ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار