از سرگیری محاکمه "حسنی مبارک" و "محمد بدیع" رهبر عالی اخوان‌

امروز دومین جلسه دادگاه حسنی مبارک و دو پسر وی به اتهام فساد مالی برگزار می‌گردد. همچنین دادگاه محمد بدیع رهبرعالی اخوان المسلمین و 47 تن دیگر از اعضای اخوان‌المسلمین قرار است امروزبرگزار گردد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "المصری الیوم" ؛ دادگاه جنایی قاهره دومین جلسه محاکمه "حسنی مبارک"رئیس جمهور سابق مصر و دو پسر وی علا و جمال مبارک و 4 تن دیگر را به اتهام فساد مالی و تصرف 125 میلیون پوند اختصاص داده شده به کاخ‌های ریاست جمهوری _پس از آنکه هیئت قضایی دادگاه  ، جلسه دادگاه را برای کامل نمودن دفاعیات به تعویق انداخت و متهمان را نیز ممنوع الخروج نمود _ امروز چهارشنبه از سر می‌گیرد.

همچنین امروز چهارشنبه دادگاه جنایی "شبرا الخیمة" محاکمه محمد بدیع رهبر عالی اخوان المسلمین و 47 تن از اعضای این گروه از جمله 12 تن از سران اخوان المسلمین را به اتهام بستن جاده زراعی سریع‌السیر قلیوب آغاز می کند . 

محمد بدیع و 47 تن دیگر از متهمان این پرونده ، از جمله 12 تن از سران اخوان‌المسلمین متهم به بستن جاده زراعی"قلیوب" در ژوئیه گذشته هستند که در آن 2 تن کشته و 30 تن دیگر زخمی شدند.

همچنین دادگاه جنایی "کفرالشیخ" در آکادمی پلیس در طره محاکمه 132 تن دیگر از اعضای اخوان‌السملین را به اتهام تشویق به خشونت در طی وقایعی که استان "کفرالشیخ" در آگوست گذشته شاهد آن بود اجرا می کند . 

دستگاه امنیتی استان "کفرالشیخ" در 16 آگوست گذشته طی تظاهرات حامیان محمدمرسی رئیس جمهور مخلوع مصر این افراد را دستگیر نمود.

نیروهای امنیتی مصر امروز در تمامی استانها در آماده‌باش کامل می‌باشند و اقدامات شدید امنیتی برای مقابله با هرگونه تظاهرات احتمالی اخوان المسلمین در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: محاکمه ، دبیر ، عالی ، بدیع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار