بختیاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

تعامل و همراهی قوای مقننه و مجریه در اجرای اقتصاد مقاومتی/ برخورد با مفاسد اقتصادی

معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور گفت: قوه مقننه و قوه مجریه باید در اجرای اقتصاد مقاومتی و شاخص‌های آن با یکدیگر همراه باشند که در این میان حمایت از تولیدات داخلی نیز می‌تواند در اقتصاد مقاومتی نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشد که برخورد با مفاسد اقتصادی نوعی حمایت از تولید خواهد بود.

"مرتضی بختیاری" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" اظهار داشت: مخاطب بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری قوه قضاییه بود که در این راستا سه قوه باید با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشند و نقش قوه مجریه به عنوان مسئول اجرایی کشور در این میان از دیگر قوا سنگین‌تر است.   
 
معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور تصریح کرد: قوه مقننه و قوه مجریه باید در اجرای اقتصاد مقاومتی و شاخص‌های آن با یکدیگر همراه باشند که در این میان حمایت از تولیدات داخلی نیز می‌تواند در اقتصاد مقاومتی نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشد که برخورد با مفاسد اقتصادی نوعی حمایت از تولید خواهد بود. 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری باید در دستگاه‌ها برنامه‌ریزی همه‌جانبه‌ای انجام شود تا دولت، تولیدکننده و ... در کنار یکدیگر احساس امنیت کنند و باید کاری انجام شود که اقتصاد مقاومتی محقق نشده در سال 92 را در سال جاری به سرانجام رساند.
 
  انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار