رییس سازمان غذا و دارو خبر داد

جولان "الکل گندم" و خرمای جعلی در بازار/ این محصول مجوز ندارد

دکتر دیناروند از وجود الکل گندم و خرمای جعلی در داروخانه‌ها و سوپرمارکت‌ها خبر داد و گفت: این محصول هیچ گونه مجوزی از سوی سازمان غذا و دارو ندارد و نیروی انتظامی پیگیر این مسئله است.

دکتر رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: اخیرا مشاهده شده است که شرکتی جعلی با برند و نشانی جعلی محصولی را تحت عنوان الکل گندم و خرما، در سطح داروخانه‌ها و سوپر مارکت‌ها عرضه می نماید و حتی بازار یابی‌های این شرکت به فروشگاه‌ها مراجعه و سفارش می‌گیرند و متاسفانه با قیمتی نازل در دسترس عموم قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه این محصول به هیچ وجه مورد تایید سازمان غذا و دارو نبوده و دارای هیچ مجوزی از این سازمان نمی‌باشد، افزود: بلکه تاثیر جدی هم بر سلامت کلیه، کبد، سیستم گوارشی داشته و موجبات مسمومیت‌های بسیار جدی را فراهم می‌آورد قبلا هم تلفات جانی در پی داشته است.

دنیاروند با تاکید بر این که از نیروی انتظامی تقاضا شده است که در اسرع وقت نسبت به جمع آوری و امحای محصولات نامبرده اقدامات لازم را انجام دهند، عنوان کرد: از مردم درخواست داریم در صورت مشاهده عرضه چنین محصولی چه در سوپر مارکت‌ها و چه در داروخانه‌ها مراتب را به این سازمان اطلاع دهند تا با خاطیان مطابق قانون برخورد شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار