ایرانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

درخواست نمایندگان اصلاح‌طلب و اعتدالگرا از رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام/ دیدار با خاتمی و ناطق‌نوری

دبیرکل حزب فرزندان ایران از دیدار برخی نمایندگان اصلاح‌طلب و جبهه اعتدالگرایان با ناطق‌نوری و محمد خاتمی خبر داد.

"جمشید ایرانی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دیدار نمایندگان اصلاح‌طلب و اعتدالگرایان با "آیت‌الله هاشمی رفسنجانی" که صبح امروز صورت گرفت، اظهار داشت: اولین دیدار نوروزی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حضور دبیران کل مجموعه اصلاح‌طلب و اعتدالگرا آغاز شد که در این دیدار نمایندگان هر دو جریان به ایراد سخنرانی پرداختند.
 
وی مشکلات امنیتی در مرزها، مشکل مرزبانان ایرانی و دغدغه دولت در بخش هدفمندی یارانه‌ها به ویژه بحث‌های انتخاباتی را از مهم‌ترین موارد مطرح شده در این دیدار دانست و بیان داشت: ما نمایندگان اصلاح‌طلب و اعتدالگرا از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درخواست کردیم همانگونه که در انتخابات‌های گذشته حضور فعال و موثری داشتند در انتخابات آینده نیز به عنوان محور اصلی در عرصه سیاسی به ویژه انتخابات مجلس حضور داشته باشند.
 
دبیرکل حزب فرزندان ایران با اشاره به حضور برخی چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب در این دیدار که هیچ چشم‌داشتی به فعالیت در دولت یازدهم نداشته‌اند، افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از فعالیت و نگاه این دوستان تشکر و قدردانی کرد، همچنین وی از فضای امیدی که رئیس دولت یازدهم ایجاد کرده است ابراز خوشحالی کرد و گفت بایستی قدر این فضای امید را دانست و به این دولت کمک کرد تا از پیچ تاریخی رد شود.
 
وی ادامه داد: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نگران این بود که وضعیت کشور به سمت و سوی شرایط سخت جنگ تحمیلی تکرار شود که برای جامعه و انقلاب ما بسیار سخت بود.
 
عضو شورای مرکزی جبهه اعتدالگرایان افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به اعضای حاضر حفظ اتحاد و اتفاق را توصیه کرد و معتقد است که با اتحاد و اتفاق بایستی همواره رو به جلو حرکت کنیم.
 
ایرانی با اعلام اینکه دیدار تشکیلاتی با محمد خاتمی و ناطق نوری طی هفته جاری در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: هفته گذشته دیداری نوروزی با خاتمی برگزار کردیم که تشکیلاتی و منسجم نبود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار