کارنامه یکساله معاونت امور شهری و فضای سبز در حوزه خدمات شهری

اختصاص ساختمان جدید به اداره خدمات شهری ، جمع آوری و پاکسازی ایستگاه دو کوهه از خودروهای فرسوده از جمله اقدامات اداره خدمات شهری در سال 92 بود

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهدی احمد مهرابی معاون امور شهری و فضای سبز منطقه در خصوص اهم اقدامات  اداره خدمات شهری در سال گذشته گفت: اقدامات تاثیر گذار و ماندگاری در حوزه خدمات شهری در سال گذشته به اجرا در آمد که نقش بسزایی در رشد خدمات شهری در سطح منطقه داشت. 

وی افزود: جمع آوری خودروهای فرسوده و همچنین اختصاص ساختمانی جدید به اداره خدمات شهری به منظور عملیاتی تر شدن این اداره ، بخشی از این اقدامات بود که زمینه ساز ارائه خدمات بهتر به شهروندان شد.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه به اجرای ده ها طرح ویژه نظافت و لایروبی با عناوینی نظیر طرح ویژه پوستر کنی ، طرح ویژه شستشوی جداره شهری ، آبگردانی و لایروبی انهار و ... اشاره کرد و افزود: اگرچه اقدامات صورت گرفته در جهت افزایش رضایت شهروندان مثبت و تاثیر گذار ارزیابی میشود اما همچنان نیاز به تلاش بیشتر و پیگیری مسولانه همکاران در اداره خدمات شهری و نواحی چهارگانه داریم.
مهرابی با بیان این مطلب که امیدواریم در سال جدید شهرداری منطقه 13 ، تجلی گاه شعار پر مغز مدیریت جهادی باشد اظهار داشت: معاونت امور شهری با تمام توان در جهت نیل به این هدف حرکت خواهد کرد.
رئیس اداره خدمات شهری: نظرات شهروندان ، در اجرای طرح های ویژه خدمات شهری در سال جدید لحاظ میشود
اصغر طاهری رئیس اداره خدمات شهری منطقه با بیان این مطلب که در سال 92 بر مبنای نظرات کارشناسی بیش از ده طرح ویژه خدمات شهری در شهرداری منطقه به اجرا در آمد گفت: در سال جدید ضمن استمرار این طرح ها ، قضد داریم نظرات شهروندان را نیز در آن لحاظ کنیم.
طاهری افزود: در سال گذشته بیش از 36 هزار متر مکعب خاک مازاد از سطح منطقه جمع آوری شد. وی ادامه داد 31 مسجد سطح منطقه نیز به طور مستمر مورد نظافت و پاکسازی جداره قرار گرفتند.

جانشین حوزه امور شهری همچنین به اجرای بیش از 46 هزار متر مکعب لایروبی انهار اشاره کرد و ادامه داد: عملیات مستمر شستشو جداره و المانهای شهری ، رفع سد معبر صنفی و ساختمانی، جمع آوری مستمر پلاکاردهای غیر مجاز از جمله خدماتی است که شهرداری منطقه در سال جدید نیز با جدیت دنبال می‌کند.
 

برچسب ها: کارنامه ، شهری ، سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار