داوطلبان سلامت با "اهدای خون" خود به بیماران نیازمند زندگی دوباره اهدا کردند

جمعی از داوطلبان سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حرکتی زیبا و خدا پسندانه با اهدای خون خود به بیماران نیازمند زندگی دوباره اهداء کردند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا؛ دکتر طباطبایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ضمن اعلام این خبر گفت: جمعی از داوطلبان سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در روزهای پایانی سال 92 در حرکتی زیبا و خداپسندانه و با هدف ترویج فرهنگ معنوی اهدای خون جهت رفاه حال بیماران نیازمند، خون اهداء کردند و در حاشیه از بخشهای مختلف "سازمان انتقال خون" استان بازدید کردند.

وی تصریح کرد: داوطلبان سلامت در بحرانهای مختلف یار و مددکار سیستم بهداشتی بوده‌اند و درکلیه موفقیت‌های حوزه بهداشتی زحمات و تلاش‌های خالصانه داوطلبان سلامت تاثیر گذار بوده است.

دکتر طباطبایی از همکاری داوطلبان سلامت در خدمت رسانی به مادران باردار، ارائه برخی آموزشهای چهره به چهره در مناطق روستایی، برنامه واکسیناسیون، همیاران واکسن، ایستگاه‌های سلامت، همایش شیرخواران حسینی، مالاریا در سال 92 تقدیر کرد.

گفتنی است در حال حاضر بیش از 4000 داوطلب سلامت در مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان بصورت هماهنگ و بدون هیچ گونه چشمداشت مادی با دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همکاری می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.