رئیس دیوان عالی کشور:

با انصراف از دريافت يارانه مرحله دوم تقويت بيت‌المال و رفاه عمومی را رقم بزنيم

رئیس دیوان عالی کشور گفت: بیائیم با انصراف از دریافت یارانه‌های مرحله دوم ضمن تقویت بیت‌المال سلامت جامعه و رفاه عمومی را ر قم بزنیم و از دولت خدمتگزار نیز تقاضا داریم با اجرای درست این قانون رفاه عمومی و بهداشت و سلامت را برای مردم عزیز کشورمان تامین کند.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، اولین جلسه وحدت رویه هیات عمومی دیوان عالی کشور صبح امروز سه شنبه(19 فروردین ماه) به ریاست آیت‌الله محسنی گرکانی رئیس دیوان عالی کشور و با حضور قضات عالی رتبه دیوان عالی کشور تشکیل شد.

آیت‌الله محسنی گرکانی با تبریک سال نو اظهارداشت: با عنایت به اینکه در آغاز سال نو قرار داریم مهم‌ترین خواسته، موفقیت و برکات مادی و معنوی، امنیت و صحت را برای همه ملت ایران و مسلمین جهان از خدواند تبارک و تعالی مسئلت می‌داریم.

وی با توجه به تغییرناپذیری قانون الهی افزود: قانون تغییرناپذیر الهی برای مردم هر زمان روشنی‌ها و تاریکی‌ها را نشان داده و شجره طیبه و حیات طیبه را بهم پیوند زده است لذا رویکرد، زندگی پاکیزه و حیات طیبه از وعده‌های قرآن کریم می‌باشد و ریشه و اساس ایمان و عمل صالح از هر کس، از هر‌نژاد در هر مکانی که باشد خواه مرد یا زن، پاداش الهی آن حیات طیبه است.

رئیس دیوان عالی کشور تصریح کرد: این زندگی پاکیزه از سوی خداوند متعال یک سرمایه جاودانی است و هر چیزی که از باذن خدا نسبتی با او داشته باشد رنگ ابدیت می‌یابد و تخلف نا‌پذیر است و اعمال صالح هرگز و فاسد و نابود نمی‌شود.

وی ادامه داد: زندگی پیامبران، امامان، دانشمندان راستین و مجاهدان راه خداوند و شهیدان همیشه حیات جاویدان دارند و زندگی و حیاتشان از صفحه روزگار و تاریخ حذف نخواهد شد و همین طور مصلحان خیرخواه و دادرسان با ایمان از حیات طیبه محروم نخواهند شد و در این جهان مادی هر چه باشد به فنا و نابودی پایان می‌پذیرد محکمترین بنا‌ها، قوی‌ترین انسان‌ها و حکومت‌ها سرانجام کهنه و فرسوده و النهایه نابود می‌شوند جز آنچه رنگ خدائی و صبغه الهی داشته باشد.

رئیس هیات عمومی دیوان عالی کشور تاکید کد: دستور قرآن به مسلمانان این است که تنها رنگ خدائی را بپذیرید. قرآن فرمان می‌دهد همه رنگ‌های‌نژاد پرستی و قبیلگی و سایر رنگ‌های تفرقه انداز را از میان جامعه اسلامی ریشه کن کنید و همگی به رنگ الهی در آئید رنگ‌های خرافاتی را دور بریزید و رنگ‌های غیر خدائی و سلیقه‌ای را از جامعه بشوئید تا از هر آلودگی روح و جانتان پاک گردد.

وی در بخش دیگری از سخنانشان افزودند: با روح وحدت و پرهیزکاری و عدالت، مساوات و برادری و اخلاص می‌توان یک قدرت و اقتدار جهانی بدست آورد و رونق سلامت و بهداشت ایجاد کرد.

لذا با توجه به اینکه امروزه مسئله هدفمندی یارانه‌ها مطرح است و دولت درصدد است که با اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها مشکلات جامعه را سرو سامانی بدهد همه ما مکلفیم که در این امر مددکار دولت باشیم با کمک کردن به اجرای درست این قانون انشاءالله فوائد آن شامل همه مردم ایران بشود.

آیت‌الله محسنی گرکانی افزود: بیائیم با انصراف از دریافت یارانه‌های مرحله دوم با تقویت بیت‌المال سلامت جامعه و رفاه عمومی را ر قم بزنیم و از دولت خدمتگزار نیز تقاضامندیم با اجرای درست این قانون رفاه عمومی و بهداشت و سلامت را برای مردم عزیز کشورمان تامین کند.

رئیس دیوان عالی کشور خاطرنشان کرد: از وزیر بهداشت و درمان جناب آقای دکتر هاشمی می‌خواهیم امکانات درمانی مراجعین آسیب پذیر و بیماران صعب العلاج جامعه را در بیمارستان‌های کشور فراهم نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار