رودهن/ برای دومین سال متولی:

رودهن مقام نخست اسکان مسافران نوروزی را کسب کرد

رئیس اداره آموزش و پرورش رودهن گفت : ستاد اسکان شهر رودهن با اسکان بیش از پنج هزار نفر در ایام نوروز برای دومین سال متوالی مقام نخست استان تهران را از آن خود کرد.

مریم رحمانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: شهر رودهن با برخورداری از موقعیت جغرافیایی خاص و توریستی، همواره در ایام نوروز منطقه هدف گردشگری مردم به ویژه اهالی پایتخت بوده و هست که این مساله به کسب این مقام بسیار کمک کرده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهر رودهن با اشاره به جزئیات طرح اسکان ستاد نوروزی در این منطقه ، تصریح کرد : ستاد نوروزی شهر رودهن در ایام نوروز از تاریخ 28 اسفند ماه لغایت 15 فروردین ماه در هفت مدرسه و 50 کلاس درس با تجهیزات مورد نیاز مسافرین و درجه بندی یک تا سه به 582 خانوار سرویس داد .

رحمانی گفت: در این طرح مسافران به دو بخش فرهنگی و غیر فرهنگی تقسیم شدندو برای فرهنگیان نیز شرایط بهتر و ویژه ایی در نظر گرفته بودیم.

رئیس اداره آمورش و پرورش رودهن در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از تمامی اعضای ستاد خدمات سفر رودهن از جمله بخشداری، شورای شهر و شهرداری رودهن ودیگر دستگاهای خدمات رسان اظهار داشت : فرم های نظر سنجی توسط مسافران نوروزی به اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ارسال خواهد شد .

بنابراین گزارش /مطابق آمار اعلامی از سوی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، بعد از رودهن، شهر دماوند با چهار هزار و 534 نفر اسکان و فیروزکوه با سه هزار و 700 نفر اسکان افراد در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

شایان ذکر است شهر رودهن در شرق پایتخت و در مدخل ورودی دوجاده بین المللی هراز و ترانزیتی فیروزکوه قرار گرفته که استان تهران را به شمال کشور و همچنین استان های سمنان،خراسان رضوی و شمالی متصل می نمایید و در ایام نوروز شاهد تردد چند صد هزار خودرو است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.