آغاز فعالیت 30 هزار نیروی پستی ثابت و سیار در ثبت نام هدفمندی یارانه‌ها/ در روستاها متولی ثبت نام هدفمندی یارانه‌ها پست است

مدیرعامل شرکت پست از آمادگی 30 هزار نیروی پستی ثابت و سیار در کشور جهت ثبت نام هدفمندی یارانه‌ها خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حسین مهری مدیرعامل شرکت پست همزمان با آغاز ثبت نام هدفمندی یارانه‌ها در  جمع خبرنگاران در وزارت ارتباطات گفت:با توجه به هماهنگی‌های انجام شده ستادی تشکیل شد در سطح استانها و شهرستانها با سازکار لازم برای ثبت نام هدفمندی یارانه‌ها آمادگی لازم را داشته باشند.

وی افزود: در این خصوص ما 30 هزار واحد پستی ثابت وسیار برای ثبت نام تدارک دیدیم که 10 هزار و 300 نفر سیار ، 2 هزار و 500 نفر ثابت هستند که 7 هزار و 800 تیم به صورت قطعی امروز فعالیت خود را آغاز کردند.

مدیر عامل شرکت پست عنوان کرد:ما حدود 61 هزارروستا داریم که 10 هزارICT در روستا‌ها داریم و مکانیزمی که تدارک دیدیم به هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان، بهیاران و غیره می‌پردازیم.
 
مهری در ادامه با اشاره به اینکه در صورت ترافیک ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها این واحد فعال است اظهار کرد: در 10هزار روستا اینترنت وجود  دارد و چنانچه ترافیک در ثبت‌نام وجود داشت به صورت دستی کار ثبت‌نام انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در شهرها هم دفاتر پست شهری و دفاتر پیشخوان دولت به صورت آنلاین و آفلاین فعالیت می‌کنند.

* هزینه ثبت‌نام 3500 تومان/ دریافت وجه اضافی غیرقانونی است

مدیرعامل شرکت پست سپس در خصوص هزینه ثبت‌نام گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته هزینه ثبت‌نام 3500 شده و هیچ وجه دیگری جهت فرم و کدپستی نباید گرفته شود.

مهری در ادامه افزود: در صورت تجمع ثبت‌نام و نیاز به افزایش نیروی کار 10هزار نفر نیرو به ظرفیت نیروی ثبت‌نام در کشور اضافه خواهد شد.
وی همچنین تاکید کرد و گفت: بهتر است برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها فقط با افراد دارای کارت شناسایی انجام گیرد.

مهری در پایان نشست در خصوص نحوه پاسخگویی به شکایات شهروندان خاطرنشان کرد: افرادی که شکایت دارند اکیپ‌های سیار بازرسی فعال شده تا به هرگونه شکایت رسیدگی شود.

گفتنی است: این نشست با حضور مدیرعامل شرکت پست در جمع خبرنگاران روز چهارشنبه 20فروردین ماه برگزار شد.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: پستی ، شرکت ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار