بجنورد/ معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان استاندارد:

توسعه پایدار در کشور از مسیر استاندارد سازی میّسر است

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در مراسم تودیع ومعارفه مدیران کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان شمالی گفت: برای توسعه پایدار در کشور توجه ویژه به استاندارد الزامی است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، وحید مرندی مقدم در این مراسم با بیان این که سازمان ملي استاندارد به تنهايي نمي‌تواند پوشش استاندارد در كشور را اجرايي كند، افزود: سازمان‌ها و نهادهاي دولتي نیز باید در زمینه پوشش استاندارد، تمامي تلاش خود را به کار برند و همكاري‌های لازم در این زمینه را داشته باشند.

وي اصلاح سياست‌ها در بخش استاندارد را مورد تاكيد قرار داد و گفت: در هر زماني كه دولت به مردم اعتماد داشته موفقيت در زمینه های مختلف چندین برابر بیشتر شده است.

رضا زاده مديركل سابق استاندارد خراسان شمالي هم گفت: در سال هاي 91 و 92 درصد شاخص هاي ارزيابي عملكرد اداره كل استاندارد این استان طبق برنامه مصوب از شاخص كشوري جلوتر بوده است.

وي صدور 39 پروانه محصولات اجباري، صدور 54 پروانه کاربرد علامت استاندارد، صدور 25 پروانه كاربرد تشويقي در بخش كشاورزي و... برخی از فعالیت های این اداره کل در سال گذشته عنوان کرد.

درپایان فهيمه مهمان نواز به عنوان مديركل جدید استاندارد و تحقيقات صنعتي خراسان شمالي معرفی و از زحمات علی اصغر رضازاده تقدیر شد./س

برچسب ها: توسعه ، کشور ، استاندارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.