اصفهان؛

33 درصد زندانیان زن بلاتکلیف هستند

رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت : حکم 33 درصد زندانیان زن صادر نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اصغر جهانگیر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل زندانهای استان اصفهان با بیان اینکه هم اکنون 215 هزار زندانی در زندانهای کشور بسر می برند افزود: این میزان سه برابر ظرفیت زندان های کشور است و اقداماتی برای جلوگیری از ورود بی رویه به زندانها در دستور کار است.

اصغر جهانگیر 56 درصد زندانیان محبوس در زندان های کشور را متاهل برشمرد وگفت: 76 درصد از این زندانیان، بانوان هستند. وی با اشاره به وجود دو هزار عنوان مجرمانه در زندانهای کشور گفت: کمتر از 30 درصد جرائم قابل گذشت و بخش قابل توجهی غیر قابل گذشت است .

جهانگیر گفت : هنوز حکم 33 درصد زنان صادر نشده است.

رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور میانگین متهمان زندانهای اصفهان را بالاتر از میانگین کشوری دانست و افزود: 30 درصد این زندانیان متهم هستند.

وی با اشاره به اینکه حدود 70 درصد افرادی که وارد زندان های کشور می شوند به بیماریهای مختلف مبتلا هستند افزود: این افراد پس قرنطینه وارد زندان ها می شوند.

رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور همچنین با اشاره به سرآمد بودن استان اصفهان در زمینه کمک خیران به زندانیان در کشور گفت: حس نوع دوستی و همت والای مردم اصفهان باعث شده تا این استان در زمینه کمک خیران سرآمد شود.

در این آیین اسداله گرجی به عنوان مدیرکل زندان های استان اصفهان معرفی و از خدمات رمضان امیری مدیر قبلی قدردانی شد. 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.