یک کارگردان سینما:

سینما همچنان زنده و سرحال است

"رهبر قنبری" گفت: سینمای با حضور افراد صادق و دلسوز سینما همچنان زنده و سرحال است.

رهبر قنبری، کارگردان سینما، در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران  گفت: به نظر من ما اصلا چیزی به عنوان سینمای جشنواره‌ای نداریم این حرفها و اصطلاحات ساخته ذهن‌های افراد عقب مانده است. فیلم خوب که ساخته می‌شود در تمام دنیا توسط خبره‌ها و زبده‌های سینما و با توجه به اصول اولیه و حرفه‌ای سینما مورد پسند و قضاوت قرار می‌گیرد.
 
قنبری در ادامه افزود: من یک فیلمسازم، کار خودم را می کنم و وظیفه‌ام را نسبت به جامعه انجام می‌دهم، هدف من خدمت است هر کس با تفکر و اندیشه خودش حرکت می‌کند و اینکه بخاطر تفکرات قضاوت‌ها و سیاست‌های آنها من فیلم نسازم، اصلا منطقی نیست.
 
قنبری همچنین بیان کرد: افراد صادق و دلسوز کارشناس واقعی و صاحب فکر و اندیشه سینما هنوز زنده و سر حال هستند، و تا آنها هستند سینمای ایران زنده است. از نظر من سود جویانی وجود دارند که نمی‌خواهند فیلمساز انتقاد کند، آنها دوست ندارند کسی حقیقت را بیان کند اما نمی‌شود. باید با رفتار و فرهنگ درست اجتماعی را اصلاح کنیم، عده‌ای به دنبال لفاظی هستند چون نقد را نمیدانند و بلد نیستند.
 
وی اظهار داشت: من معتقدم فیلمساز ایرانی هر چقدر هم در جشنواره‌های بین‌المللی حضور یابد، میهن پرست است. صرف نظر از افکار و سیاستهای جایزه دهندگان، فیلمسازان خوب ما آنقدر وطن پرست هستند که تمامی شئونات ملی و دینی را رعایت کنند و باید به جای انتقاد و هجوم بی منطق، آنها را در راه کمک به سینمای کشور یاری کنیم.
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.