سردار فضلی در همایش دانشگاه شاهد:

تحقق مطالبات رهبری در حوزه اقتصاد و فرهنگ نیازمند عزم ملی است

سردار فضلی گفت: تحقق مطالبات به حق مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد و فرهنگ نیازمند عزم ملی و الگویی جهادی است تا به سمت تعالی کشور حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، همایش "حزب‌الله ماشاءالله" امروز در دانشگاه شاهد تهران برگزار شد و طی آن از سردار حاج "علی فضلی" از فرماندهان سپاه پاسداران به عنوان میهمان ویژه دعوت شده بود.  
 
سردار فضلی در ابتدای بیانات خود شعار امسال را شعاری تمام و کمال خواند و اشاره کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان این شعار رسالت‌شان را بر ما تمام کردند و ایشان در سال جدید اولین گام را در جهت پیشرفت فرهنگ و اقتصاد کشور برداشته‌اند.  
 
این فرمانده سپاه پاسداران به روایت کوتاهی از جنگ تحمیلی پرداخته و تاکید کرد: امام خمینی(ره) بالا‌ترین نقش را در جنگ حق علیه باطل ایفا کردند و فرمان‌های ایشان رهیافتی کلیدی در ۸ سال جنگ تحمیلی بود.  
 
وی با اشاره به خاطره‌ای از شهدای جنگ تحمیلی افزود: آن‌ها به خوبی تکلیف خود را انجام دادند، حال باید ببینیم ما چگونه به تکلیف خود عمل می‌کنیم.  
 
سردار فضلی با تاکید بر بعد فرهنگی در شعار امسال، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بار‌ها نسبت به تجمیع فرهنگی علیه مردم، شبیخون و براندازی فرهنگی و همینطور جنگ نرم در فضای فرهنگی و اجتماعی کشور هشدار داده‌اند.  
 
وی بنا بر بعد اقتصادی شعار امسال عنوان کرد: تحقق مطالبات به حق مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد و فرهنگ نیازمند عزم ملی و الگویی جهادی است تا به سمت تعالی کشور حرکت کنیم.  
 
گفتنی است؛ در پایان این همایش، پرچم مقدس جمهوری سلامی ایران که آذین و متبرک به مرقد حرم حضرت امام خمینی(ره) شده بود، تقدیم فرمانده سپاه پاسداران سردار حاج علی فضلی شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: جریان ، برگزاری ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار