آموزش بازیافت به متصدیان اصناف شرق تهران در سال جدید

رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه 8 از آموزش بازیافت به متصدیان اصناف سطح منطقه خبر داد.

سعید کاظمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: کلیه واحدهای صنفی و مراکز تجاری خیابان ‌های اصلی سطح منطقه توسط آموزشگران اداره بازیافت مورد ارزیابی و آموزش مجدد بازیافت قرار گرفت.
 
وی افزود: به همین منظور و در قالب برنامه آموزشی کارشناسان بازیافت با مراجعه حضوری و آموزش  به متصدیان این اصناف، ضمن ارائه بروشور اطلاع رسانی توضیحات لازم از قبیل رعایت بهداشت، تفکیک اصولی پسماندهای خشک و عدم دپو و سدمعبر عمومی تذکرات لازم را نیز به متصدیان اصناف یادآور شدند.
 
وی با اشاره به ساماندهی خودروهای جمع آوری بازیافت گفت: به همین منظور با نظارت بیشتر بر عملکرد خودروهای فعال در سال جدید کلیه خودروها در هنگام جمع‌آوری، کیسه‌های آبی مخصوص پسماندهای خشک را نیز به شهروندان ارائه می‌کنند.
 
وی در پایان با اشاره به فعالیت کلبه بازیافت در سال جدید خاطر نشان کرد: طی هماهنگی اداره بازیافت با مدارس منتخب که کلبه بازیافت در آن مستقر است آموزشگران و کارشناسان این اداره با آموزش بهینه تفکیک پسماندهای خشک به دانش آموزان کیسه های آبی مخصوص پسماندهای خشک نیز جهت سهولت در انجام این طرح به آنان ارائه می‌کنند.
 
انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار