سه شنبه در رادیو فرهنگ:

سیاوش گلشیری از "تمام بندها را بریده ام" خواهد گفت

"سیاوش گلشیری" نویسنده داستان "تمام بندها را بریده ام" در بوطیقای رادیو فرهنگ از داستانش خواهد گفت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، برنامه‌ی بوطیقا، برنامه‌ای مختص ادبیات داستانی از گروه فرهنگ و ادب است که در بخش‌های متنوعی به علاقه‌مندان ادب‌ دوست تقدیم می‌شود.


در برنامه این هفته بوطیقا که سه شنبه دوم اردیبهشت از ساعت 17 تا 18پخش می شود، مجتبی گلستانی کارشناس برنامه میزبان سیاوش گلشیری خواهد بود تا درباره آثارش با او گفتگو کند.

سیاوش گلشیری برای هنرمندان اصفهانی نام شناخته شده ای است. اومدرس انجمن سینمای جوان در رشته فیلمنامه نویسی و مدرس رشته داستان نویسی در مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان والبته منتقد فیلم در مجلات فیلم و فیلم نگار است.تاکنون داستان‌های پراکنده ای نیز از او در مجلات مختلف منتشر شده است.


این بار اما گلشیری کمی جدی تر پا به عرصه داستان نویسی گذاشته و نخستین داستان بلند خود با عنوان "تمام بندها را بریده ام" را روانه کتابفروشی ها کرده است.نام این کتاب از شعر رابطه گراناز موسوی برگرفته شده است.


مجتبی گلستانی: کارشناس، خانم نیکرو نویسنده، رسول تسلیمی: تهیه‌کننده و فاطمه حقیقت‌ناصری گوینده‌ی این برنامه‌اند. رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف 106 و ای ام ردیف 558 و کانال 56 دستگاه های گیرنده دیجیتال (ستاپ باکس) قابل دریافت است


انتهای پیام

برچسب ها: رادیو ، فرهنگ ، داستان ، مرکز ، آفرینش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار