صبوری مخاطبان کلید اصلی "خط" است

"عباس رنجبر" کارگردان مجموعه تلویزیونی "خط"، کلید اصلی سریالش را صبوری مخاطبان دانست.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران حاضر در نشست خبری سریال "خط" با حضور عواملی چون عباس رنجبر کارگردان ونویسنده، محسن افشاری، بهنام قربانی، آشا محرابی بازیگران،‌ مهدی زارع آهنگساز،‌ امین رنجبر تدوینگر در انتشارات سروش برگزار شد.

در این نشست عباس رنجبر در خصوص شکل‌گیری این سریال گفت: از سوی معاونت اجتماعی شهرداری تهران پیشنهادی در راستای بحث اخلاق شهروندی مطرح شد که در راستای آن سریالی شکل گیرد. پس از آن فیلمنامه خط در 19 قسمت شکل گرفت.

وی افزود: البته به دلیل شروع بازی جام جهانی فوتبال و کمبود زمان پخش این سریال در 15قسمت به نمایش در خواهد آمد.

رنجبر ادامه داد: تمامی بازیگران سریال خط به جز بازیگر نقش بزرگ دارای چند لایه شخصیتی هستند که به مرور در سریال نمایان می‌شود ولی متاسفانه مخاطبان صبوری مورد نیاز را ندارند و برای هر قسمتی از فیلم به ما خرده می‌گیرند که چرا چنین اتفاقاتی در سریال و یا شغل موجود در فیلم صورت گرفته است.

این کارگردان اظهار داشت: سریال سازی در تلویزیون بسیار دشوار شده و هرگاه هر قشر و یا شغلی را که به آن می‌پردازیم اعتراضاتی را شاهد هستیم.

امیدوارم مخاطبان با سعه صدر خود تا پایان سریال صبوری کنند و شاهد نتیجه نهایی آن باشند.

وی همچنین در ادامه در خصوص موسیقی سریال اظهار داشت: مهدی زارع بسیار برای موسیقی این سریال زحمت کشید و برای هر شخصیتی ساز خاصی را در نظر گرفت که این حرکت بسیار در انتقال حس به مخاطبان نقش بسزایی را داشت همچنین تیتراژ پایانی که توسط محمدرضا عیوضی و داوود رحمت‌الله ترانه سرا ساخته شد همخوانی بسزایی با سریال داشت.

وی خاطرنشان کرد: از بازی تمام بازیگران خط به خاطر نقش‌آفرینیشان کمال تشکر را دارم و امیدوارم مخاطبان با صبوریشان به تماشای این سریال بنشینند.

در ادامه آشا محرابی در خصوص بازی خود گفت: زمانی‌که رنجبر من را برای بازی دراین مجموعه دعوت کرد با کمال میل پذیرفتم چون همیشه فضای کاری رنجبر فضایی آرام همچون خانه را برایم دارد و خوشحالم که این سریال با توجه به پخش 6 قسمتی آن به خوبی نگاه مخاطبان را به خود جلب کرده است.  

بهنام قربانی در ادامه این نشست تصریح کرد: نقش سعید در این سریال نقش مرموزیست که به ندرت مخاطب پی به شخصیت اصلی او می‌برد برای نقش‌آفرینی این نقش تلاش کردم تا پله پله این شخصیت را به مخاطب بشناسانم.

ایمان صفا در ادامه در خصوص سریال خط عنوان کرد: بیشتر اوقات نقش آدم‌های خلاف و معتاد را به من می‌دهند و فکر می‌کنم به خاطر چهره‌ام این نقش‌ها را به من واگذار می‌کنم در این سریال هم همچون دیگر نقش‌هایم به نوعی در زمینه خلاف فعالیت دارم اما کار خلافی که بزرگ در این داستان بر عهده دارد به نوعی برای به آرامش رسیدن خانواده‌اش است که در قسمت‌های بعدی این مجموعه شاهد آن خواهید بود.

وی در ادامه در خصوص بازخورد مردم نسبت به این مجموعه تلویزیونی عنوان کرد: به خاطر شغلی که دارم بیشتر با مردم در ارتباطم و همیشه با بازخوردهای خوبشان من را غافلگیر کردند در برخی مواقع به قدری ریزبینانه در مورد نقشم نکاتی را بیان می‌کنند که از این بیانات بسیار لذت می‌برم و این خود نمایانگر دقت مردم در دیدن آثار تلویزیونیست.

محسن افشانی در ادامه این نشست در خصوص پذیرفتن نقشش بدون خواندن فیلمنامه عنوان کرد: به عباس رنجبر بسیار مدیونم و هر زمان که من را دعوت به کار کند بدون خواندن فیلمنامه و حتی طی کردن قراردادی چشم بسته آن را قبول می‌کنم و در حال حاضر بسیار خوشحالم که در این سریال حضور داشتم و این بازی را باعث افتخار و اعتبارم می‌دانم.

مهدی زارع آهنگساز خط در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه از ابتدای کار به گروه اضافه شدم و چند جلسه‌ای را سر صحنه فیلمبرداری حضور داشتم این باعث شد تا بهتر بتوانم با فضای کاریم آشنا بشوم و موسیقی فیلم را براساس شخصیت‌های به تصویر کشیده انتخاب کنم.


انتهای‌پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
اصلا قشنگ نبود...ديگه خيلي كليشه اي شده
آخرین اخبار