تبلت نکسوس ۸ گوگل با همکاری HTC در تابستان عرضه می‌شود

در سال گذشته اخبار و شایعات زیادی پیرامون معرفی مدل 8 اینچی تبلت نکسوس گوگل در فضای مجازی منتشر شد، اما خبری از معرفی این محصول در هیچ کدام یک از رویدادهای گوگل نبود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، Digi Times گزارش کرده است که گوگل در حال کار برروی یک تبلت 8 اینچی نکسوس می باشد، در این پروژه HTC به عنوان همکار و تولید کننده این محصول با گوگل همکاری خواهد کرد. Digi Times منبع این خبر را زنجیره تولید قطعات این محصول اعلام کرده است. در صورتی که این خبر صحیح باشد گوگل HTC را جایگزین کمپانی Asus می کند، ظاهر قبلا نیز گوگل سعی کرده بود که در تولید تبلت های نکسوس از کمپانی HTC به عنوان همکار استفاده کند اما گویا  HTC در آن زمان تمرکز خود را برروی گوشی های هوشمند قرار داده بود و از همین رو این همکاری شکل نگرفت.

از طرفی ایسوس تمام تمرکز خود را برروی اسمارت فون ها و تبلت های خود گذاشته است، بر اساس اعلام DigiTimes؛ گوگل قصد ندارد سیاستی که قبلا در فروش دو مدل قبلی تبلت های نکسوس دنبال کرده بود را  در مورد نکسوس 8 پیش بگیرد، زیرا تبلت های این کمپانی به خوبی در بازار و در میان کاربران شناخته شده اند، در نهایت باید تا تابستان منتظر بمانیم تا نکسوس 8 با برند HTC به بازار معرفی و عرضه شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار