سجادی: برای کسب نتیجه باید شرایط مطلوب را برای ورزش مهیا کنیم

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر ایجاد آرامش در فضای ورزشی خطاب به روسای فدراسیون ها گفت: واقعیتها را بیان و از ایجاد توقعات بیجا پرهیز کنید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سید نصراله سجادی در نشست مشترک وزیر ورزش و جوانان با روسای  فدراسیون های ورزشی و مسئولان وزارتخانه با مهم خواندن سال 93 به دلیل رویدادهای مهم پیش روی ورزش، اظهارداشت: برای دستیابی به نتایج مطلوب باید بتوانیم بهترین شرایط را برای ملی پوشان مهیا کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر اجرای برنامه های عملیاتی مصوب توسط معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای افزود: براین اساس باید سیاست های عمومی را بر اساس زمان بندی پیش بینی شده در تقویم اجرا کنیم،  ضمن اینکه آمار و اطلاعاتمان را به روز کرده و از تمامی امکانات و ظرفیت ها در سایر دستگاه ها بهره بگیریم.

این مقام مسوول در وزارت ورزش و جوانان در ادامه، اجرایی شدن برنامه های عملیاتی را منوط به تامین منابع مالی دانست و گفت: باید براساس بودجه مصوب حرکت کنیم و من از شما می خواهم در سال جدید در هزینه ها نظم و انظباط داشته باشید.

وی ادامه داد: من پیش تر به مسوولان فدراسیون ها توصیه کردم نباید به اعتبارات تخصیصی دولت وابسته باشند و مساله بازاریابی و اسپانسرینگ را جدی بگیرند.
 
سجادی از رده های سنی پایه و بانوان به عنوان ظرفیت بزرگ توسعه عمومی در حوزه ورزش نام برد و گفت: به ورزش بانوان باید توجه بیشتری شود و زمینه ای را فراهم ساخت تا این بخش  بتوانند عملکرد بهتری در میادین مختلف بین المللی داشته باشند.
 
وی با مهم خواندن عمومی سازی ورزش در کشور افزود: تضعیف ورزش همگانی به ورزش قهرمانی لطمه می زند و این مهم در فدراسیونها و هیاتهای ورزشی باید براساس برنامه پیگیری شود.
معاون ورزش قهرمانی از هیات های استانی به عنوان بازوان اجرایی فدراسیون ها در جای جای ایران نام برد و گفت: این هیاتها هستند که می تواند ورزش را در سراسر کشور هدایت کنند.
 
وی همچنین برگزاری منظم مسابقات داخلی، اهتمام به امر آموزش و پژوهش توجه ویژه به باشگاه ها حفظ و تثبیت کرسی ها را مورد تاکید قرار داد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سجادی ، وزیر ، معاون ، شرایط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار