جلسه وزیر ورزش با 45 دقیقه تاخیر آغاز شد

جلسه امروز محمود گودرزی وزیر ورزش و بهرام افشارزاده مشاور عالی وزیر با نمایندگان ایران در مجامع بین‌المللی از ساعت 15 و 45 دقیقه در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ جلسه امروز محمود گودرزی وزیر ورزش و بهرام افشارزاده مشاور عالی وزیر با نمایندگان ایران در مجامع بین‌المللی از ساعت 15 و 45 دقیقه در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در حالی که قرار بود این جلسه از ساعت 15 آغاز شود 45 دقیقه تأخیر در برگزاری مراسم وجود داشت.


وزیر ورزش هم ساعت 15 و 30 در جلسه حضور یافت.

در جلسه امروز برخی از نمایندگان صحبت‌های خود و مشکلات‌شان را با وزیر ورزش مطرح کردند.

هراتیان که به عنوان پزشک فدراسیون در مجامع بین‌المللی کرسی دارد هنگامی که درباره مسائل این رشته با وزیر صحبت می‌کرد کلمات انگلیسی را به کار برد که وزیر ورزش با کنایه از او خواست از لغاتی استفاده کند که قابل فهم برای جمع باشد.

با توجه به اینکه تعداد ایرانی‌هایی که در مجامع بین‌المللی کرسی دارند زیاد بود وزیر ورزش از حاضران خواست کارگروهی را تشکیل داده تا مشکلات و برنامه‌هایشان را با افشارزاده در میان بگذارند. برای تشکیل این کارگروه 34 نفر کاندیدا شدند که قرار شد افشارزاده اسامی نهایی را در چند روز آینده اعلام کند.

یکی از حاضران جلسه امروز از وزیر ورزش خواست در این کارگروه افراد پیشکسوت حضور داشته باشند. افرادی که ممکن است به دلیل سن بالا دیگر نتوانند در مجامع بین‌المللی کرسی داشته باشند که وزیر ورزش هم با این موضوع موافقت کرد.

در جلسه امروز افشارزاده با اشاره به حمایت از جایگاه‌های بین‌المللی گفت: ما شاهد بودیم حضور برخی افراد در جلسات به دلیل مشکلات مالی کنسل می‌شد لازم است به موقعیت نفرات‌مان توجه کنیم.

همچنین یکی از برنامه‌ها باید شناسایی همتایان در مجامع بین‌المللی باشد که به عنوان مثال بدانیم همتای محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در کشورهای دیگر کیست و با آنها تعامل و رفت و آمد کنیم.

مشاور عالی وزیر ورزش از نمایندگان مجامع بین‌المللی درخواست کرد به نامه‌های فدراسیون‌های جهانی به موقع پاسخ دهند.

وی همچنین درخواست کرد ایران در سمینارهای مختلف میزبانی بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش ما این است که از تجربه دوستان استفاده کنیم چرا که من کمترین تجربه را دارم.

انتهای پیام/
برچسب ها: وزیر ، افشارزاده ، ورزش ، گودرزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار