نشست هم‌اندیشی الزامات و اقدامات بازاریابی ورزش در ایران؛

داورزنی: باید ظرفیت‌های ورزش را در بخش بازاریابی بشناسیم

داورزنی رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه بازاریابی به معنی درخواست کمک و پول نیست گفت: ما هنوز از ظرفیت ورزش در این بخش آگاهی کامل نداریم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در نشست هم‌اندیشی الزامات و اقدامات بازاریابی ورزش در ایران  نکاتی را پیرامون  دولتی بودن ورزش ایران مطرح کرد و گفت: رسانه ها از ورزش سود بسیاری می برند اما در قبال آن وقتی موضوع سود  ورزش به میان می آید، مثل این است که می خواهند اعانه بدهند؛ در حالی که ما معتقدیم  این ارقام حق ورزش است.

وی ادامه داد: این فدراسیون ها هستند که خدمات ورزشی را در حوزه های همگانی، قهرمانی و حرفه ای ارائه می دهند اما همین ها باید بنشینند تا بودجه به دولت تزریق شود در این زمان هم اعتباری اندک از آن عاید فدراسیون ها می شود.

داورزنی با تاکید بر اینکه تعریف ها باید دقیق باشد ادامه داد: بازاریابی درخواست کمک و پول نیست، بلکه ظرفیت شناسی است. ما در حوزه ورزش ظرفیت ها را نمی شناسیم و این برای کشورمان  بسیار بد است.

وی افزود: بدون استراتژی بلند مدت نمی توان به جایی رسید و والیبال هم به طور حتم با استراتژی بلند مدت به اینجا رسیده است.

داورزنی تاکید کرد: همه ورزش فوتبال نیست و همه فوتبال هم استقلال و پرسپولیس نیست. ما با تمرکز بر اینها به بیراهه می رویم. فوتبال داستانش با باقی ورزش ها متفاوت است. با تعداد زیادی از رشته ها این ظرفیت و قابلیت را داریم که اگر درست فکر کنیم، می توانیم با یک برنامه میان مدت و صحیح به جایگاه مناسبی برویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار