«بازنشستگی، نخستین نگرانی مالی آمریکایی‌ها»

بر اساس یک نظرسنجی جدید، عده کثیری از مردم امریکا درباره وضعیت مالی خود پس از بازنشستگی نگران هستند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،تحقیق سالانه اخیر موسسه گالوپ که بین سوم تا ششم آوریل انجام شد نشان داده است ۵۹ درصد از مردم امریکا درباره حقوق بازنشستگی خود «بسیار» و یا «تا حدی» نگران هستند.

 

بر این اساس گفته می‌شود از سال ۲۰۰۱ عده زیادی از امریکایی‌ها  هر ساله درباره حقوق بازنشستگی خود نگران هستند؛ این موسسه همچنین تصریح کرد بازنشستگی چه در برهه اقتصادی مناسب و چه نامناسب سبب ایجاد اضطراب می‌شود.

 

بزرگترین دغدغه مالی دیگر برای امریکایی‌ها عدم توانایی برای پرداخت هزینه‌های پزشکی در صورت ابتلا به بیماریهای سخت و یا تصادف است؛ ۵۳ درصد از مردم امریکا از این بابت نگران هستند.

 

دغدغه مالی بعدی عدم توانایی برای حفظ استانداردهای زندگی است و تقریبا نیمی از بزرگسالان این کشور در این باره نگران هستند.

 

افزون بر این، از هر ۱۰ بزرگسال امریکایی چهار نفر برای بازپرداخت بدهی‌هایشان نگران هستند.

 

دغدغه‌های مربوط به بدهی در حالی رو به افزایش است که امروزه در امریکا یک تریلیون دلار وام دانشجویی و دیگر وام‌های پرداخت نشده وجود دارد.

 

پرس تی وی: بر اساس تحقیقِ ماه دسامبرِ موسسه ملی درباره امنیت بازنشستگی، بحران بازنشستگی امریکا برای سیاهپوستان و اتباع کشورهای لاتین به دلیل تبعیض نژادی که در پرداخت حقوق بازنشستگی آنان وجود دارد بسیار وخیم‌تر است.

 

این گزارش که «نژاد و عدم امنیت بازنشستگی» نام دارد یکی از دیگر تحقیقاتی است که از سوی شرکت‌های مالی انجام شده و عدم وجود حقوق بازنشستگی مناسب برای سیاه‌پوستان و اتباع کشورهای لاتین را نشان می‌دهد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار