مداح: قراردادم تا اینچئون است/هیچ جا امکانات مرکز جهانی تکواندو را ندارد

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان گفت: با مسئولان فدراسیون تکواندو تا بازی های آسیایی اینچئون قرارداد شفاهی بستم.

مینو مداح در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: باتوجه به اردوهای آماده سازی تیم های مختلف در مرکز جهانی تهران، هر روز برای تمرین در این مرکز هماهنگ می شویم تا تداخل برنامه ای نداشته باشیم. برخی روزها هم در سالن خانه تکواندو تمرین می کنیم.

وی در مورد حذف سمانه شش پری نایب قهرمان آسیا در رقابت های انتخابی تیم ملی یادآور شد: شش پری در بازی اول با پریسا قربانی در حالیکه در امتیاز 10 برابر بود در امتیاز طلایی برنده شد اما در بازی دوم و سوم با اختلاف زیاد باخت تا قربانی برای رقابت های قهرمانی آسیا انتخاب شود.

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان با بیان اینکه هم اکنون 10 تکواندوکار را برای مسابقات قهرمانی آسیا در اردوی تیم ملی حفظ کرده است، گفت: برای آسیب دیدگی احتمالی 10 تکواندوکار در تمرینات تیم ملی حضور دارند و شش پری هم در بین این نفرات قرار دارد ضمن آنکه این نفرات باید آمادگی خود را برای بازی های آسیایی اینچئون حفظ کنند، اما این طور نیست که آنها از قبل انتخاب شده باشند بلکه باید در پیکار انتخابی شرکت کنند.

مداح در مورد شرایط اردوهای تیم ملی بانوان افزود: از وضعیت تکواندوکاران راضی ام چون با همه شرایط باغیرت و تعصب تمرین می کنند و با تمام وجود در اختیار اردوها هستند و انرژی می گذارند.

وی در خصوص تورنمنت تدارکاتی برای ملی پوشان تکواندوی بانوان تصریح کرد: با فرصت کمی که در اختیار داریم نمی توانستیم برنامه خارجی برون مرزی داشته باشیم چون ما از 18 بهمن اردوها را آغاز کرده ایم و تنها تورنمنتی که با شرایط ما همخوانی داشت، مسابقات آلمان بود که برای آن هم بازیکنان آماده نبودند ضمن آنکه با اعزام به این اردو 10 روز از تمرین عقب می افتادیم.

وی ادامه داد: تا رقابت های قهرمانی آسیا در مرکز جهانی تهران اردوی مستمر داریم و شهر دیگری هم نمی رویم چون نمی شود در شهرهای دیگر امکانات اینجا را داشت. هم اکنون اعضای تیم ملی از سالن بدنسازی هم استفاده می کنند و از لحاظ جسمانی و فنی هم در حال تقویت و آماده سازی هستند تا به بهترین سطح برسند.

سرمربی تیم ملی بانوان در مورد قراردادش با فدراسیون تکواندو می گوید: صحبتی که با فدراسیون داشتم فعالیت تا بازی های اینچئون است اما این قرارداد شفاهی هنوز مکتوب نشده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بانوان ، تکواندو ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار