مازندران/

کارگران موثرترین نقش را در تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی دارند

نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار این استان در پیامی به مناسبت روز کارگر تاکید کردند : کارگران در تحقق شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و سیاست های اقتصاد مقاومتی موثرترین نقش را دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، آیت الله ˈ نورالله طبرسی ˈ و ˈ ربیع فلاح ˈ در این پیام مشترک با تبریک روز کارگر ، نوشتند : نام گذاری امسال فرصت ارزشمندی را برای دولت خدمتگزار و مردم شریف ایران اسلامی بخصوص کارگران عزیز فراهم می کند تا برای دستیابی به اهداف سند چشم انداز و حفظ استقلال اقتصادی با بهره گیری از تمامی ظرفیت های کشور بیش از پیش در رسیدن به موفقیت های اقتصادی همت گمارند.

مسوولان ارشد استان مازندران افزودند : جامعه ایرانی حسب تجربه تاریخی بویژه در ایام پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ، مظهر فعلیت در نیل به آرمان ها و بروز عملی و عینی شعار ˈ ما می توانیم ˈ بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار این استان پاسداشت شان کارگر و جایگاه آنان را برگرفته از تعالیم انبیاء و اولیاء دانستند و تاکید کردند : این مجاهدان فی سبیل الله با حضور پررنگ خود در تمامی صحنه های نظام و انقلاب عزیزمان در طول سنوات متوالی اخیر به اثبات رسانده اند که در جهت پیشرفت و بالندگی میهن اسلامی براساس منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی با جهاد و پایمردی در دو جبهه تولید و حفظ آرمان های نظام از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

آنان افزودند : به گواه تاریخ تابناک انقلاب اسلامی ، حضور شایسته و بی بدیل کارگران در پیروزی انقلاب ، هشت سال دفاع مقدس و مشارکت سازنده و بالنده در عرصه های مختلف سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی ، بیانگر قدرشناسی و درک زمان و مکان از وقایع و وظایف دینی و ملی این مردان و زنان بی ادعای جبهه کار است.

مسوولان ارشد مازندران همچنین در این پیام یاد و خاطره شهدای کارگر را گرامی داشتند.

یازدهم اردیبهشت برابر با اول ماه می میلادی روز کارگر نام دارد.

برچسب ها: شعار ، تحقیق ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.