نسخه جدید؛

در بازی آنلاین کاپفا صاحب باشگاه فوتبال شوید + لینک سایت

علاقمندان به مربی‌گری تیم‌های فوتبال بازی آنلاین cupfa را از دست ندهند. در بازی آنلاین کاپفا شما مربی تیمتان هستید و با ترکیب و خرید بازیکن سعی دارید تیم اول باشید. اگر فکر می‌کنید مربی خوبی می‌توانید باشید این بازی را از دست ندهید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بازی آنلاین کاپفا در بهمن ماه 1392 با هدف ایجاد یک محیط جذاب و فوتبالی برای طرفداران فوتبال راه اندازی شد. داستان این بازی به این صورت می‌باشد که شما بعد از ثبت نام و ساختن تیم و طراحی آرم و لوگو به صفحه مدیریت تیم راه پیدا کرده و می‌توانید کارهای مربوط به مدیریت تیمتان را انجام داده و در لیگ و جام‌های مختلف شرکت کنید. اما اکنون بعد از گذشت حدود 3 ماه امکانات بسیار زیبا و جذابی به بازی اضافه شده که بازی کاپفا را به یک فوتبال واقعی تبدیل کرده است که به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم.



- سیستم روزنامه کاپفا: اخبار لحظه به لحظه همه تیم‌ها، گران‌ترین نقل و انتقالات، گران‌ترین بازیکن‌ها، جدول تمامی لیگ‌های برتر و ... را به شما نمایش می‌دهد.

- انتخاب اسپانسر برای تیم: در فوتبال واقعی هر تیمی بدون داشتن اسپانسر و حامی مالی، موفق نخواهد شد. به هیمن منظور سیستم اسپانسر برای شما کاربران راه اندازی شده تا با انتخاب اسپانسر برای تیم خود به درآمد زایی تیم خود کمک کنید. امکان گذاشتن نام روی استادیوم شخصی به واقعی‌تر کردن بازی کمک به سزایی می‌کند.



- بخش امور مالی: در این بخش شما می‌توانید ریز به ریز درآمدها و مخارج تیم خود را در طول یک فصل مشاهده کرده و برای دارایی‌های خود برنامه ریزی کنید. امکان بستن قرداد با بازیکنان و توافق کردن سر دست مزد بازیکنان: این سیستم نیز در نوع خود منحصر به فرد می‌باشد یعنی شما در بازی می‌توانید بازیکنانی را بخرید که دستمزد بالا و تجربه بالا دارند یا برعکس.

امکان دیدن گزارش لحظه به لحظه بازی که این امکان فعلا مربوط به تیم‌های لیگ برتری می‌باشد و به زودی برای تمامی تیم‌ها اضافه خواهد شد. همین طور کاپفا در نظر دارد تا امکانات بیشتری در آینده‌ای نه چندان دور به بازی اضافه کند تا شما از این بازی آنلاین فوتبالی نهایت لذت را ببرید. کاپفا برای بازی‌های جام جهانی 2014 برنامه‌های ویژه و جذابی در نظر گرفته است پس همین حالا به جمع مربیان کاپفا ملحق شده و تیم خود را بسازید.


 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار