اعضای جامعه مدرسین با آیت الله نوری همدانی دیدار کردند

اعضای جامعه مدرسين حوزه علميه قم عصر پنج‌شنبه با آيت الله نوري همداني ديدار كردند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، اعضای جامعه مدرسين حوزه علميه قم عصر پنج‌شنبه با "آيت‌الله نوري همداني" ديدار كردند. 

این مرجع تقلید در این دیدار  ضمن عرض خير مقدم؛ با اشاره به فعاليت نيم قرن حضور جامعه مدرسين گفت: جامعه مدرسين يك نهاد تاثير گذار در كشور است و من افتخار مي‌كنم كه از بدو تاسيس آن حضور داشته‌ام.
 
معظم له در ادامه به نكات مهمي چون حوزه‌هاي علميه، اصلاح دروس حوزه و بروز رساني آن، ضرورت تشكيل دروس اخلاق، شناخت كامل از طلاب، حمايت و دفاع از كيان نظام اسلامي، حفظ دستاوردهاي نظام اسلامي و مقابله با استكبار جهاني اشاره و توصيه هاي مهمي در اين زمينه بیان کرد.
 
همچنین در ابتداي اين ديدار آيت الله يزدي، رئيس شوراي عالي جامعه مدرسين حوزه علميه قم گزارشي از روند فعاليت‌هاي اين جامعه را ارائه کرد.
 
وی با اشاره به بيش از پنجاه سال حضور و فعاليت جامعه مدرسين گفت: جامعه مدرسين يك نهاد مستقل حوزوي است كه به مسائل علمي، فرهنگي و سياسي اين نيم قرن پرداخته است.
 
رئيس شوراي عالي جامعه مدرسين حوزه علميه قم در ادامه به فعاليت‌ معاونت‌هاي چهارگانه جامعه مدرسين، دبيرخانه علمي و محتوايي، دفتر امور بين الملل و دفتر جامعه مدرسين اشاره نموده و بیان داشت: در جامعه مدرسين ارتباط با نظام اسلامي، روحانيت سراسر كشور، حوزه‌هاي علميه، هيات مذهبي و ارگان‌هاي مردمي هميشه مد نظر بوده و در اين زمينه فعاليت‌هاي گسترده‌اي صورت گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار