"روایت" با 25 عنوان کتاب به نمایشگاه کتاب آمد

مؤسسه‌ی فرهنگی "روایت" با 25 عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حاضر شد.

"علائی" مسئول موسسه‌ی فرهنگی روایت فتح، در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت:‌ انتشاراتی ما با 22 عنوان کتاب چاپ اول و 25 عنوان کتاب چاپ‌های متعدد در نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور دارد.

کتاب "جانبازان" خاطرات حاج "علی نوروزیان"‌ اثر "علی کریمی" روز گذشته رونمایی شد. این کتاب به خاطرات دلنشین جانباز "علی نوروزیان" می‌پردازد.

وی افزود:‌ درصدد هستیم که در کنار پرداختن به خاطرات سرداران شهید به خاطرات جانبازان هشت سال دفاع مقدس نیز بپردازیم. در سایر انتشاراتی‌ها اقداماتی این‌گونه انجام شده‌است.

سال 93 فرصت و مجال بیشتری برای بیان خاطرات جانبازان در غالب کتاب به نسل جدید داریم.

مسئول موسسه‌ی فرهنگی روایت ادامه داد: با توجه به رویکردهای جدید فرهنگی، خیلی خوشحالیم که خاطرات دفاع مقدس را بیان کنیم. یک قسمت از این خاطرات جانبازان هستند.  رونمایی از کتاب "جانبازان؛‌حاج علی نوروزیان" را به فال نیک می‌گیریم.

"علایی" تصریح کرد: نمایشگاه کتاب در سایر کشورها نیز برگزار می‌شود، در کشور ما در کنار نمایشگاه فروشگاه نیز هست. مردم مجالی برای یافتن کتاب‌های مورد علاقه‌شان پیدا می‌کنند. انتشاراتی‌ها به فضای محدود نمایشگاه انتقاد دارند و سال به سال به تعداد ناشران افزوده می‌شود. 

"علایی" اظهار داشت:‌ سایر اقدامات در نمایشگاه کتاب خوب است به خاطر بحث اقتصادی از قدرت خرید مردم کاسته شده ولی مردم به حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب، علاقه نشان می‌دهند. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به ناشران در زمینه‌ی چاپ کتاب‌هایشان کمک کند. همانطور که معاون فرهنگی این وزارت‌خانه عنوان کرده، نمایشگاه یک تفرج‌گاه فرهنگی است و مردم می‌توانند علاوه بر یافتن کتاب‌های مورد علاقه‌ی خود، ساعتی را در آن بگذرانند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار