قصه‌ی "جاده قدیم"به عنوان یک تجربه‌ی نو و متفاوت از دیگر کارهایم برایم وسوسه انگیز بود.

"بهرام بهرامیان" کارگردان سریال جاده قدیم در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص قصه‌ی این سریال گفت:جاده قدیم حکایت چند روستایی است که با ورود به شهر ماجراهایی برایشان رغم می‌خورد که این اتفاقات آن‌ها را به این نتیجه می‌رساند که زندگی در روستا بهتر از شهر است.

وی اظهار داشت: به نظر من هفتاد درصد از جامعه‌ی ما را روستاییان تشکیل می‌دهند بنابر این همیشه علاقمند به ساخت کاری درباره‌ی این قشر از اجتماع بودم زیرا به نظرم مسائل بسیار جذابی در این قشر از جامعه وجود دارد.

این کارگردان تصریح کرد: ساخت درباره‌ی این قشر از جامعه رجعت به فرهنگ اصیل خودمان است و انسانیت لطیفی در آن جریان دارد تا آنجا که من را وسوسه به انجام ساخت فیلم درباره آن می‌کند.

کارگردان "سقوط یک فرشته" در خصوص شباهت جاده قدیم با دیگر آثار ساخته شده اش عنوان کرد: جاده قدیم یک تجربه‌ی نوعی است و اساسا با هر اثری که تا کنون ساختیم از لحاظ مفهومی و ساختاری متفاوت است زیرا من در انواع و نوع‌های مختلفی کار کردم ولی قصه و ساختار این سریال جدید است و امیدوارم خیلی موفق باشد.

بهرامیان بیان کرد: قصه ی جاده قدیم سعی می‌کند با استفاده از رابطه انسان‌ها و نه از طریق مسائل دراماتیک حادثه‌ها و تعلیق‌ها که موجود در درام‌ها پیش برود و این جز ویژگی‌منحصر به فرد این اثر است.

وی در خصوص ویژگی‌ ساختن کار برای ماه مبارک رمضان اظهار داشت : من یک سریال با نام "سقوط  یک فرشته" را در ایام ماه مبارک رمضان داشتم، بنابراین از ته دلم می‌خواستم تا یک کار دیگر برای این ایام بسازم زیرا پخش سریال در این ماه بسیار حیرت انگیز است و یک معنویت خاصی در کل کار جریان دارد.

وی افزود: این ماه کار را از حالت صنعتی و رتبه گذاری فیلمسازی دور می‌کند و این باعث جذابیت کار می شود و در واقع کار دلی ساخته می شود.

بهرامیان بیان کرد: جاده قدیم به عنوان محصول سیما فیلم در 26 قسمت تولید می شود و با تصمیم گیری مدیران سیما فیلم و معاونت سیما مشخص خواهد شد که از کدام شبکه پخش شود.

بهرامیان خاطر نشان کرد: من بسیار دوست دارم که مردم با تماشای اثرم از آن لذت ببرند، هنگام پخش "سقوط یک فرشته" بازتاب‌های آن را در کوچه و خیابان از میان مردم می‌دیدم و الان هم منتظر زمان پخش این سریال و باز خوردهای مردم هستم از همین الان هم قول ارائه ی یک کار با انرژی و شاداب را به مردم می دهم.

گفتنی است: سریال "جاده قدیم" به تهیه کنندگی علی تقی پور و کارگردانی بهرام بهرامیان در 26 قسمت در ایام ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: جاده ، قدیم ، سریال ، انسانیت ، وسوسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تارا جیگر
۲۲:۳۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
از فیلمش خوشم ندومد
آخرین اخبار